Natisni
Lupa

Statistika RUP

A- | A+ | Natisni

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Zlatka Meško Štok

Vseh ključnih besed je 443, ki se skupaj pojavijo 976 krat.
116 ključnih besed (26.19 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 649 krat (66.5 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
50x7.7%trženje
36x5.55%diplomska dela
28x4.31%zadovoljstvo
21x3.24%trženjski splet
18x2.77%vodenje
17x2.62%zaposleni
15x2.31%kupci
14x2.16%storitve
13x2%raziskava, komuniciranje, management
12x1.85%kakovost
11x1.69%podjetje, blagovna znamka, prodaja, pospeševanje prodaje
10x1.54%blagovne znamke, motivacija
9x1.39%trg, potrošniki, raziskave, turizem
8x1.23%strategija
7x1.08%izdelki, oglaševanje, tržno komuniciranje
6x0.92%organizacija, organizacije, pozicioniranje, razvoj, analiza
5x0.77%podjetja, raziskava trga, izobraževanje, promocija, managerji, konkurenca, zdravstvo, organizacijska klima, marketing
4x0.62%dobavitelji, timsko delo, uspešnost, motiviranje, Slovenija, organizacijska kultura, cilji, odjemalci, zvestoba, segmentiranje, trgovina
3x0.46%projekti, sponzorstvo, izvoz, stres, strategije, šport, segmentiranje trga, analiza okolja, managerke, planiranje, bančništvo, konkurenčnost, odločanje, tržna raziskava, zaposlovanje, internet, upravljanje, vizija, etika, načrtovanje, prodajalci
2x0.31%medosebni odnosi, kariera, nagrajevanje, ponudba, intervju, globalizacija, metode, prepoznavnost, delo, uvoz, odnosi, timi, nabava, osebna prodaja, hoteli, tržne aktivnosti, okolje, kultura, proizvodnja, stranke, potrošnik, družbena odgovornost, cena, raziskava tržišča, vedenje, zadovoljstvo kupcev, standardi, komunikacijski splet, stereotipi, tržni delež, poprodajne storitve, sodelovanje, nakupovalni center, ženske, cene, delovno mesto, lojalnost, urejenost, pričakovanja, tržišče, konkurenčne prednosti, poslovna etika, dejavniki, osebni razvoj
1xnapredovanje, Internet, osnovne šole, proizvodni program, zavod, učenje, razvoj turizma, naročila, stroški, transport, dokumentacija, interaktivno oglaševanje, avtomobilska industrija, informatika, tržne raziskave, elektronska pošta, pasice, tržne oblike vstopa, e-pošta, mednarodno trženje, šolanje, konurenca, klik na oglas, interaktivnost, trženjske raziskave, pariteta, ankete, turistična destinacija, odnosi z javnostmi, ciljne skupine, trženje z dovoljenjem, nogometni klub, analize, katalogi, destinacije, ljudje, psihologija, oddaje, proizvodi, ocenjevanje, tiskovine, segmentacija trga, xDSL, televizija, mediji, parajezik, poslovno komuniciranje, učinkovitost, intelektualni kapital, kompetence, znanje, ustvarjalnost, fluktuacija, trženjska strategija, ISO, rešitve, spremembe, motiviranost, predpostavke, predstavitev, programi, fotovoltaika, urejanje, organiziranost, osnovna šola, poslovanje, betonski izdelki, tiskarske storitve, zasebnost, Hotel Evropa Celje, turistična ponudba, zadovoljstvo zaposlenih, turistične storitve, prodajna logistika, konvencionalni viri energije, team building, malo podjetje, potrebe, računalniške storitve, širitev dejavnosti, zavarovalništvo, potapljanje, tržne poti, odločanje kupcev, trženje vina, asistenca, trženjsko komuniciranje, igralništvo, zdravje, alkohol, turistično podjetje, trženjski kanali, Švedska, povezava bank in zavarovalnic, prednosti povezovanja, karting, zadovoljstov kupcev, zdravstveno zavarovanje, zadovoljstvo odjemalcev, ciljni trg, izdelek, kakovost storitev, distribucija, benchmarking, trgovina na drobno, porabniki, elektro podjetje, tržanja, proizvajalno podjetje, merjenje zadovoljstva, opekarniški izdelki, mlečni izdelki, poslovna strategija, interaktivni mediji, tržanje, nepremičnine, premoženjski svetovalci, Rusija, trg nepremičnin, vzajemni skladi, Renault, avtomobili, investicijski skladi, tveganja, ruski trg, trženje storitev, zavarovanje, nafta, strategije vstopa, vlagatelji, priložnosti, sejmi, ponudniki, zemljiška knjiga, tuji trg, obvladovanje kakovosti, poslovna odličnost, novi trgi, certifikat kakovosti, šolske potrebščine, papirnica, neposredno trženje, knjigarna, hotel, strategija trženja, gradnja, stanovanja, mednarodno poslovanje, blalgovna znamka, metode pospeševanja prodaje, zavarovalni pogoji, učinkovitost prodaje, obnovljivi viri energije, tehnične službe, varovanje, varnost, dobavne verige, AEO certifikat, televizorji, TV sprejemniki, trpinčenje, etičnost, Litva, motivaciija, organizatorji, avtizem, procesi, nakopi, vedenje potrošnikov, filozofija, glasba, glasbeniki, pogajanja, koncerti, neetična komunikacija, trgovska podjetja, sposobnosti, viodenje, nepridobitne organizacije, orodja, znanja, invalidi, javna uprava, ovire, motivacijski dejavniki, muzeji, identiteta, predstavitve, kandidati, brezposelnost, kadrovanje, zunanje izvajanje dejavnosti, otroška konfekcija, logotipi, uveljavljanje, outsourcing, čustvena inteligenca, odnos, nevromarketing, čustveni odnos, osebnostne lastnosti, kupna moč, funkcijska magnetna resonanca, podjetniška ideja, orodja tržnega komuniciranja, marketinški splet 7 - P, Kozmetika Afrodita, trgovska blagovna znamka, nakupno odločanje, cenovna razlika, trošenje, racionalno, prednost, enak izdelek, vloga managerjev, zadovoljni zaposleni, dobra komunikacija, poslovna komunikacija, ciljna pubika, znamka Škoda, skupinsko delo, poker room, poker, ponovni nakup, vodje, delovno okolje, odzivnost, uporabniki, vzdušje, serviserji, vozila, nagrade, zavarovalni zastopniki, zavarovalnice, trženjski cilji, marketinško komuniciranje, poprodaja, rezultati, trgovine s tehničnim blagom, elektronsko poslovanje, matični register, vodja projekta, športna agencija, obnašanje strank, prenova procesov, manager, okolje projekta, izbiranje, kadri, kadrovska funkcija, informacijski sistemi, usmeritev k strankam, administracija, recesija, sežiganje, recikliranje, metode zdravljenja, kitajska tradicionalna medicina, odnosi s strankami, aromaterapija, alternativne metode, umetnost, merjenje, Slovenska vojska, konflikti, politika, programsko-tržna področja, socialnovarstvena oskrba, socialna varnost, grafična podoba, vinska klet, vino, strateški management, značilnosti, team, neprofitne organizacije, notranje okolje, prodajno osebje, pomen, poslovno okolje, vloge, znane osebnosti, poslovna obleka, ločevanje, odpadki, podrejenost, religija, izobrazba, oorodja, manvrednost, prednosti, varčevanje, srebro, zlato, ozaveščenost, asimetrična delitev, organizacijska energija, kuppci, potrošnja, potrošništvo, osebnost, čustva, mladi, poklic, družina, trendi, izzivi, izpopolnjevanje, poslanstvo, trajnostni razvoj, informacije, usposabljanje, dodatna znanja, športne prireditve, skupine, nabavno osebje, fleksibilnost, odgovorno upravljanje, poslovno načrtovanje, gospodarstvo, tehnologije, prodajne poti, vrtnine, produkti, standardi ISO, uporabnost, prenova
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici