Print
Lupa

Statistics of RUP

A- | A+ | Print

The table includes keywords of all theses, where this person is in the role of a mentor. Keywords are sorted by the frequency, with most frequent keywords at the top. Most frequent keywords may tell what this mentor's research fields and interests are.

Person: Zlatka Meško Štok

Together there are 443 keywords, that are appearing 976 times.
116 of them (26.19 % of all) appear more than once, together appearing 649 times (66.5 % of all appearances).

FrequencyKeyword
Num.%
50x7.7%trženje
36x5.55%diplomska dela
28x4.31%zadovoljstvo
21x3.24%trženjski splet
18x2.77%vodenje
17x2.62%zaposleni
15x2.31%kupci
14x2.16%storitve
13x2%raziskava, komuniciranje, management
12x1.85%kakovost
11x1.69%blagovna znamka, pospeševanje prodaje, prodaja, podjetje
10x1.54%motivacija, blagovne znamke
9x1.39%trg, potrošniki, turizem, raziskave
8x1.23%strategija
7x1.08%izdelki, tržno komuniciranje, oglaševanje
6x0.92%razvoj, organizacije, analiza, organizacija, pozicioniranje
5x0.77%organizacijska klima, zdravstvo, podjetja, izobraževanje, raziskava trga, konkurenca, promocija, managerji, marketing
4x0.62%organizacijska kultura, uspešnost, motiviranje, segmentiranje, trgovina, cilji, dobavitelji, zvestoba, timsko delo, Slovenija, odjemalci
3x0.46%segmentiranje trga, managerke, konkurenčnost, šport, vizija, tržna raziskava, bančništvo, planiranje, analiza okolja, načrtovanje, izvoz, sponzorstvo, projekti, etika, internet, prodajalci, strategije, odločanje, stres, upravljanje, zaposlovanje
2x0.31%delovno mesto, ženske, kariera, okolje, cene, odnosi, delo, medosebni odnosi, tržišče, prepoznavnost, osebni razvoj, osebna prodaja, uvoz, timi, tržne aktivnosti, konkurenčne prednosti, nabava, hoteli, metode, kultura, ponudba, cena, nagrajevanje, tržni delež, proizvodnja, intervju, dejavniki, pričakovanja, sodelovanje, lojalnost, standardi, komunikacijski splet, urejenost, poprodajne storitve, zadovoljstvo kupcev, stranke, globalizacija, poslovna etika, stereotipi, vedenje, raziskava tržišča, potrošnik, nakupovalni center, družbena odgovornost
1xocenjevanje, fotovoltaika, psihologija, sejmi, ponudniki, priložnosti, mediji, poslovanje, tveganja, učinkovitost, televizija, obnovljivi viri energije, ljudje, nafta, konurenca, oddaje, konvencionalni viri energije, zasebnost, ciljne skupine, osnovna šola, programi, trženjska strategija, parajezik, poslovno komuniciranje, prodajna logistika, naročila, stroški, pariteta, urejanje, ISO, spremembe, kompetence, motiviranost, rešitve, predpostavke, intelektualni kapital, predstavitev, organiziranost, transport, dokumentacija, ustvarjalnost, segmentacija trga, odnosi z javnostmi, tržne raziskave, nogometni klub, interaktivnost, elektronska pošta, pasice, Hotel Evropa Celje, fluktuacija, turistična destinacija, informatika, zadovoljstvo zaposlenih, avtomobilska industrija, učenje, znanje, zavod, osnovne šole, napredovanje, klik na oglas, potrebe, ankete, analize, trženjske raziskave, mednarodno trženje, katalogi, Internet, turistična ponudba, destinacije, razvoj turizma, proizvodni program, šolanje, trženje storitev, obvladovanje kakovosti, certifikat kakovosti, šolske potrebščine, knjigarna, poslovna odličnost, hotel, vlagatelji, premoženjski svetovalci, vzajemni skladi, investicijski skladi, turistične storitve, betonski izdelki, zdravstveno zavarovanje, zavarovanje, asistenca, Renault, benchmarking, zavarovalni pogoji, tržne oblike vstopa, strategije vstopa, tuji trg, mednarodno poslovanje, avtomobili, Rusija, proizvodi, xDSL, tiskovine, tiskarske storitve, interaktivni mediji, interaktivno oglaševanje, ruski trg, e-pošta, trženje z dovoljenjem, papirnica, tržanje, odločanje kupcev, turistično podjetje, trženjski kanali, trženjsko komuniciranje, team building, malo podjetje, povezava bank in zavarovalnic, zavarovalništvo, tržne poti, širitev dejavnosti, igralništvo, neposredno trženje, gradnja, stanovanja, zemljiška knjiga, trg nepremičnin, blalgovna znamka, metode pospeševanja prodaje, novi trgi, strategija trženja, učinkovitost prodaje, prednosti povezovanja, tržanja, proizvajalno podjetje, mlečni izdelki, trgovina na drobno, zadovoljstov kupcev, potapljanje, računalniške storitve, zdravje, alkohol, Švedska, trženje vina, ciljni trg, distribucija, poslovna strategija, merjenje zadovoljstva, porabniki, elektro podjetje, opekarniški izdelki, karting, izdelek, kakovost storitev, zadovoljstvo odjemalcev, nepremičnine, tehnične službe, varovanje, varnost, dobavne verige, AEO certifikat, televizorji, TV sprejemniki, trpinčenje, etičnost, Litva, motivaciija, organizatorji, avtizem, procesi, nakopi, vedenje potrošnikov, filozofija, glasba, glasbeniki, pogajanja, koncerti, neetična komunikacija, trgovska podjetja, logotipi, uveljavljanje, nepridobitne organizacije, orodja, identiteta, invalidi, javna uprava, ovire, motivacijski dejavniki, muzeji, znanja, predstavitve, kandidati, brezposelnost, kadrovanje, zunanje izvajanje dejavnosti, otroška konfekcija, sposobnosti, viodenje, outsourcing, čustvena inteligenca, vzdušje, nevromarketing, čustveni odnos, osebnostne lastnosti, kupna moč, funkcijska magnetna resonanca, podjetniška ideja, orodja tržnega komuniciranja, marketinški splet 7 - P, Kozmetika Afrodita, trgovska blagovna znamka, nakupno odločanje, cenovna razlika, trošenje, racionalno, prednost, enak izdelek, vloga managerjev, zadovoljni zaposleni, dobra komunikacija, poslovna komunikacija, ciljna pubika, znamka Škoda, skupinsko delo, poker room, poker, ponovni nakup, vodje, uporabniki, delovno okolje, odnos, odzivnost, serviserji, vozila, nagrade, zavarovalni zastopniki, zavarovalnice, trženjski cilji, marketinško komuniciranje, poprodaja, rezultati, trgovine s tehničnim blagom, elektronsko poslovanje, matični register, vodja projekta, športna agencija, obnašanje strank, prenova procesov, manager, okolje projekta, izbiranje, kadri, kadrovska funkcija, informacijski sistemi, usmeritev k strankam, administracija, recesija, sežiganje, recikliranje, metode zdravljenja, kitajska tradicionalna medicina, odnosi s strankami, aromaterapija, alternativne metode, umetnost, merjenje, Slovenska vojska, konflikti, politika, programsko-tržna področja, socialnovarstvena oskrba, socialna varnost, grafična podoba, vinska klet, vino, strateški management, značilnosti, team, neprofitne organizacije, notranje okolje, prodajno osebje, pomen, poslovno okolje, vloge, znane osebnosti, poslovna obleka, ločevanje, odpadki, podrejenost, religija, izobrazba, oorodja, manvrednost, prednosti, varčevanje, srebro, zlato, čustva, osebnost, družina, kuppci, potrošnja, potrošništvo, poklic, mladi, organizacijska energija, ozaveščenost, asimetrična delitev, trendi, izzivi, izpopolnjevanje, poslanstvo, trajnostni razvoj, informacije, usposabljanje, dodatna znanja, športne prireditve, skupine, nabavno osebje, fleksibilnost, odgovorno upravljanje, poslovno načrtovanje, gospodarstvo, tehnologije, prodajne poti, vrtnine, produkti, standardi ISO, uporabnost, prenova
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica