1x | | igralci, lutkovna motivacija, drugi razred, preizkus glasovnega zavedanja, preverjanje in ocenjevanje znanja, prvo triletje, gledalci, besedna motivacija, nadaljevanje pravljice, likovna spodbuda, branje pravljic, koherenca, gledališče v razredu, ustno in pisno preverjanje, književna oseba, literarno poustvarjanje, alternativni načini preverjanja znanja, razločujoče poslušanje, kompetence, učenje preko igre, fantastične pripovedi, vrste iger, teorije o igri, daljše sodobne pralvjice, kratke sodobne pralvjice, dramsko besedilo, improvizacija, otrokovo pripovedovanje pravljic, prvi triletje, koncept knjige, strpnost, likovni motivi, dvojezično območje, Kurikularne smernice, dodatek h Kurikulu za vrtce na narodno mešanih območjih, faza šolske interpretacije, recepcijska didaktika, prisotnost psa, bralne urice, didaktičen material, cilji in dejavnosti, ustvarjalno pripovedovanje, Pod medvedovim dežnikom, grafomotorične vaje, knjižni junaki, poglabljanje literarnoestetskega doživetja, eko bralna značka, govorno izražanje, vrednotenje besedil, disleksija, otroška književnost, orientacija na papirju, orientacija v prostoru, vlečenje črt, orientacija na telesu, pisalne zmožnosti, bralni dosežki, razumevanje branja, izrazna sredstva radijske igre, radijske igre za otroke, pomen branja, predšolski bralci, besedila, učenci 4. in 5. razredov OŠ, domače branje, izbor radijskih iger, poslušanje radijskih iger, poučevanje, zamejstvo, pesmi dveh sodobnih avtoric Anje Štefan in Bine Štampe Žmavc, rime, likovno izražanje otrok, komunikacijski model obravnave književnega dela, otroška poezija, preizkus znanja, knjiga Teta Cilka, izkušnje, stari starši, komunikacijski modeli, analiza pripovedovanja otrok, Miškolin, pravljičarka Ela Peroci, tisk, Lila Prap, stopnje pismenosti, obdobje malčka, narek, slikarske in risarske likovne tehnike, likovne naloge, stopnje branja, poslušanje z razumevanjem, medpredmetno povezovanje preko pojmov, učni jezik, učbeniški kompleti iz Republike Slovenije, mladi bralci, razvoj osvajanja branja, izobrazba mater, pravopisna zmožnost, pravopis, literarne dejavnosti, govorne interakcije med starši in otrokom, prilagojene vaje, govorna kompetentnost, faze zgodnje pismenosti, faze bralnega razvoja, govorne igre, 1. starostno obdobje, razvijanje poimenovalne zmožnosti, taktilna in netaktilna izvedba, interaktivne naloge, otroška igra, simbolna igra, jezikovni razvoj, sodobne slovenske pravljičarke, Bina Štampe Žmavc, dejavnosti pri podaljšanem bivanju, frazem, telo, sodobna literatura o lutki, animacija z lutko, Mojca Osojnik, metode, bralni izziv, lutkovna igra, poglabljanje literarno estetskega doživetja, koncept prostora, razumevanje predlogov, uporaba predlogov, mišljenje, dejavniki govornega razvoja, vpliv staršev na govorni razvoj otroka, sporazumevanje, spodbujanje otroškega govora, predbralna izkušnja, spoznavni razvoj otroka, strokovna usposobljenost, književna vzgoja v vrtcu, identifikacija s književno osebo, slovenska mladinska poezija, pravljični model, simbolika, stališče odraslega, ure pravljic, učenci 4. in 5. razreda, sprostitvene tehnike, predmetna področja 1. razreda, odzivi učencev, ustvarjalno-gibalne dejavnosti, ustvarjalni gib, stvarna slikanica, leposlovna slikanica, besedišče, refleksije, razvojna stopnja otrok, težave pri pisanju, otrok s posebnimi potrebami, otrok z več motnjami, pisanje velikih tiskanih črk, ustanove, interes za branje, otrokov govor, predopismenjevalno obdobje, identifikacija otrok s pravljičnimi liki, otrokov govorni razvoj, spodbujanje predopismenjevanja, delovni zvezek, Leopold Suhodolčan, spodbujanje razvoja govora, učni načrt OŠ, preverjanje razumevanja prebranega gradiva, bralno okolje, mediji, analize pripovedovanja pravljic, ugotovitve, Maria Montessori, materiali, poslušanje pravljic, Brundo, spreminjanje pravljice, dejavniki začetnega opismenjevanja, drugo starostno obdobje, vživljanje v vloge, zaznavanje čustev, vrednotenje slikanic, likovni in besedilni del, fonološko zavedanje, izvirne slovenske slikanice, vloga odraslih, dejavniki razvoja govora, poznavanje barv, sodobne slikanice, pravljično besedilo, komunikacijski model mladinske književnosti, nacionalni preizkus znanja, oblike ocenjevanja, klasifikacija, Bibi in Gusti, Ida Mlakar, dojemanje, jezikovne zmožnosti, bralne spodbude, vpliv staršev, Cicido, (kulturna) identiteta, medkulturni dialog, medkulturno učenje, večkulturnost, medkulturnost, bralec začetnik, komunikacijski model književne vzgoje, upad bralne motivacije, šola, sodobne pripovedi za otroke, vzgoja za medije, serijske publikacije, literarni projekti, ekranizacija, mladinski filmi, pripovedno besedilo, drugi razred osnovne šole, Bloomova taksonomija kognitivnih ciljev, poimenovalne zmožnosti, bralni projekt, bralne dejavnosti, spodbujanje in razvijanje bralnih interesov, likovni razvoj, strokovni delavci, tretji razred, multikulturnost, otroci s posebnimi potrebami, vloga vzgojitelja in staršev, sporazumevalne zmožnosti, odziv otrok, spolna vzgoja, rojstvo, govorni model, izrazno branje, interaktivni pouk, interpretacija besedila, bralni modeli, starostno obdobje, razvijanje lirske percepcije, inovacijski projekti, Ciciknjižnica, vidno zaznavanje, spodbujanje bralnih navad, morfologija pravljic, zgodovina pravljic, spoznavni razvoj, humorne prvine v otroški liriki, programi za spodbujanje branja, spodbujanje govora, govor predšolskega otroka, kratka sodobna pravljica, učinek vrtca na otrokov govorni razvoj, gibanje ritem, verbalna in neverbalna komunikacija, onomatopoija, risanje, književni interes, projekt V objemu besed, otrok in knjiga, bibliopedagoško delo v vrtcu, družina, vidni in slušni procesi, projekt Zgodbožerčki, Gabrijela Kolbič, Kralj regratovih lučk, pripovedovanje zgodb in pravljic, sodelovanje, obisk gledališča izven šole, dramatika v šoli, smernice za kulturno-umetnostno vzgojo, dejavnosti spodbujanja branja, motivacijski dejavniki branja, uspešnost, realistična pripoved, zgodbe iz domačega okolja, mentorji, podpomenke, ček lista, primanjkljaji pri branju, nadpomenke, protipomenke, pridevniki, besedišče otrok, vsakodnevne vaje, orientacija v besedilu, vloga otrok, slikopis, književna pismenost, podoba o otroku, vzgojna literatura, natančno branje besedil, družinska vzgoja, nacionalni program za kulturo, predbralne zmožnosti, vloga učencev, ustvarjalni pogovor, dramske dejavnosti, vloga učiteljev, načini opismenjevanja, prijetno doživljanje, povezovanje, gledališka vzgoja, izražanje, razvojni pomen, vzgojno-izobraževalni pomen, pravljično obdobje, socialni pomen, psihološki pomen, gledališča sredstva, dramatizacija, doktorske disertacije, šolski literarni kanon, pripovedke, škrat, vloga učitelja in staršev pri branju, zgodbe, spodbujanje razvoja predbralnih zmožnosti, literarna dela Ele Peroci, praktične dejavnosti, obiski knjižnice, govorno-jezikovne zmožnosti, jezikovni razvoj otroka, vloga odraslega pri razvijanju jezikovne zmožnosti, strategije za razvijanje jezikovnih zmožnosti, učenci s posebnimi potrebami, pesniške zbirke, pesem Pedenjped, pesniki, glagoli, pridobivanje besedišča, Ocenjevalna shema bralnih zmožnosti (OSBZ), sporazumevalna zmožnost, glasno branje, napredovanje napredovanje učencev, vrste tiska, koordinacija, sporazumevalne veščine, pomanjkljiva pozornost, junaki, razvijanje pismenosti, interpretacija, didaktična gradiva, ljudska pripovedka, bralni dogodek, vzgojiteljeva vloga, aktivna interakcija z literaturo, rezultati, dramsko-gledališka izrazna sredstva, pravljična bitja, značilnosti pravljic, razvojne značilnosti, otroci v vrtcu, predstavitev knjig, odzivanje na branje, vloga vzgojiteljev, pomen pravljice, odnos do pravljic, dejavnosti Noči branja, mladinska dramatika, uprizoritev, organizacija Noči branja, Noč branja, pripomočki, bralni projekti, Pekarna Mišmaš, Sapramiška, identifikacija z junaki, jezikovni pouk, jezikovne značilnosti otrok, vloga branja, faza poglabljanja literarnoestetskega doživetja, poustvarjalno pisanje, faza analize, mimika, sproščenost, didaktični material, recepcija poezije, 5. razred, Mehurčki, pisanje in branje, dotiki, lesene črke, Josip Vandot, razredni učitelji, inovativne metode, inovativni pristopi, vpliv branja, pozitivni vplivi na govorni razvoj, primanjkljaji, Sovica Oka, govorni razvoj otroka, pobralne dejavnosti, učni načrt za slovenščino, estetsko branje, komunikacija, radijske igre, čutila, umetne pravljice, komunikacijski model pouka, Barbara Gregorič Gorenc, robinzonsko obdobje, zvočne oblike, likovna inštalacija, starši predšolskih otrok, bralne navade staršev, interaktivna projektna pravljica, pouk branja, bralni preizkus, bralne stopnje, grafomotorične dejavnosti, tekmovanje za Cankarjevo priznanje, tabu tema, problemski pouk, izguba, proces branja, Ciciban in čebela, sodobna pripoved za otroke, drama v izobraževanju, učenci prvega razreda, notranja motivacija, sodelovanje odralsih, prvo in drugo vzgojno-izobraževalno obdobje, gledališka pedagogika, primeri raziskovanja, raziskovanje slovstvene folklore, projektno učno delo, slovstvena folklora, nebesedno izražanje, besedilne vrste, jezokovna zmožnost, celostni učni pristop, opismenjevanje šestletnikov, medpodročno povezovanje, gibalne/športne aktivnosti, opis, vzgojno-varstvena družina, otroštvo, ugodna občutja, pripovedovanje pravljic, vživljanje v pravljico, otrokov verbalni razvoj, avtorji, posredovanje pravljic otrokom, pravljice sodobnega časa, pravljice polpreteklega zgodovinskega obdobja, učinkovito branje slikanic, neverbalna komunikacija, dojemanje stvarne mačke - živali, predbralne sposobnosti, predbralno obdobje, dojemanje izmišljenega lika mačke, sprejemanje umetnostnega in neumetnostnega besedila, književna in knjižna vzgoja v vrtcu, komunikacijski model poučevanja književne vzgoje, vsebina pravljic, razvojna disgrafija, slovenska izvirna slikanica, likovni jezik, frontalni pouk, otrokova recepcija, ustvarjalne dejavnosti, obravnava književnih besedil, razvijanje ustvarjalnih sposobnosti, pouk slovenščine, upovedovanje, pomen knjige in risanke, sprejemanje pravljice, zlogi, risanke, Bobek in barčica, vidna zaznava, učenje in igra, program R.E.A.D., terapevtski pes, likovna in grafična podpora, problemske teme, problemska literatura, učitelji razrednega pouka, bralne učne strategije, uporaba medpredmetnih povezav v praksi, bralni pouk, mladi, pomen slikanice, ljudsko izročilo, pesništvo, pripovedništvo, otroški folklorni obrazci, slovenska slovstvena folklora, vživljanje, lirski model, slikarstvo in grafika, pisno poustvarjanje učencev, Boter petelin in njegova zgodba, uganke, ugankarske urice, Mojca Pokrajculja, tišina, beseda, glasba, rešitev, pomen pravljic, igre vlog, Pod Medvedovim dežnikom, medpredmetno povezovanje, Ela Peroci, literarnoestetsko branje in poslušanje, priredbe pravljic, stališča staršev, gorenjske pripovedke, oživljanje likov, 1. vzgojno-izobraževalno obdobje, berila, socialni pritisk, recepcija, Kajetan Kovič, vrednotenje besedil učencev, vloga pedagoga, medkulturna kompetenca učiteljev, raziskava, analize pravljic, waldorfska pedagogika, književna vzgoja v waldorfskem in javnem vrtcu, klasifikacija pravljic, medvrstniško sodelovalno učenje, književni interesi otrok, medkulturna kompetenca, problemska tematika, kohezivnost zgodb, pripravljenost učencev na govorne nastope, ljudske in klasične pravljice, tipologija pravljic, govorni nastopi v osnovni šoli, besedna in nebesedna konumikacija, govorno nastopanje, vrste govora, pravljičnost v kurikulumu in učnem načrtu za slovenščino, pravljice v tretjem razredu, kakovostne slikanice, odziv otrok na slikovno plast v slikanicah, koherentnost zgodb, pripovedovanje predšolskih otrok, stališča učencev do bralne značke, bralne sposobnosti, stališča učencev do branja, Bralček palček |