Print
Lupa

Statistics of RUP

A- | A+ | Print

The table includes keywords of all theses, where this person is in the role of a mentor. Keywords are sorted by the frequency, with most frequent keywords at the top. Most frequent keywords may tell what this mentor's research fields and interests are.

Person: Mara Cotič

Together there are 479 keywords, that are appearing 962 times.
135 of them (28.18 % of all) appear more than once, together appearing 618 times (64.24 % of all appearances).

FrequencyKeyword
Num.%
78x12.62%matematika
30x4.85%igra
21x3.4%predšolski otroci
20x3.24%matematika v vrtcu
18x2.91%razvrščanje
15x2.43%motivacija
10x1.62%pouk matematike, geometrija, učenci, učenje
9x1.46%učitelji, didaktične igre, kurikulum
8x1.29%vrtec, otrokov razvoj, geometrijski liki
7x1.13%poštevanka, geometrijska telesa, predšolski otrok, otroci
6x0.97%otroška igra, otrok, štetje, didaktični pripomočki
5x0.81%diskalkulija, logika in jezik, nadarjenost, osnovna šola, orientacija v prostoru, starši
4x0.65%preverjanje znanja, logično mišljenje, ocenjevanje, kurikulum za vrtce, predšolsko obdobje, matematične zgodbe, verjetnost, matematične dejavnosti, matematična pismenost, dejavnosti, učne težave, predšolski otroki, spoznavni razvoj, matematične naloge
3x0.49%matematična področja v vrtcu, nadarjeni učenci, matematične vsebine, kombinirani pouk, didaktična sredstva, deljenje, matematični problem, razvoj mišljenja, mišljenje, specifične učne težave, šola, strategije reševanja, prvo vzgojno-izobraževalno obdobje, številske predstave, učni načrti, kurikul, besedilne naloge, Gagnejeva taksonomija, urejanje, igrače, razvojne značilnosti otrok, preverjanje, matematični pojmi, peti razred, medpredmetno povezovanje
2x0.32%učne težave pri matematiki, kombinatorika, prvo triletje, matematične uganke, logični izzivi, problemska situacija, merjenje, pouk, vrste matematičnih problemov, razvedrilna matematika, geometrija in merjenje, raziskava PISA, kognitivni razvoj, medpodročne povezave v vrtcu, drevesni diagram, Carrollov diagram, tretji razred, konkretna ponazorila, prikazi, aritmetika in algebra, gibanje, predšolska matematika, aritmetika, otroške igre, grafični prikazi, Piaget, konkretni nivo, orientacija, vzgojitelji, kombinirani oddelki, prirejanje, znaki diskalkulije, statistika, obdelava podatkov, števila, preizkus znanja, matematične pravljice, matematični problemi, kultura, ocenjevanje znanja, znanje, ekologija, matematično nadarjeni učenci, šah, računske operacije, odnos do matematike, matematične sposobnosti, kognitivne sposobnosti, medpodročno povezovanje, medsebojni odnosi, celostno poučevanje, priljubljenost matematike, uspešnost reševanja, informacijsko-komunikacijska tehnologija (IKT), utrjevanje, izkustveno učenje, opisno ocenjevanje, razredna stopnja, velika števila, razlike med spoloma, kurikularna področja, osnovnošolci, nacionalno preverjanje znanja, domače naloge, ustvarjalnost, čas
1xopazovanje, konkretne reprezentacije, Vigotski, oblike dela, Jean Piaget, metode, razvojna psihologija, slikovne reprezentacije, izobraževanje, sistemska ureditev, strokovni sodelavci, izobraževalni sistem, odkrivanje in identifikacija nadarjenih učencev, državni izpit, modeli in oblike dela z nadarjenimi, problemi odkrivanja, otrokkov razvoj, virtualni manipulatorji, didaktične igrače, interesi, matematične igre, e-učenje, e-gradiva, informacijsko komunikacijska tehnologija, špuk matematika, predznanje, algebra, matematična nadarjenost, svetovalni delavci, slikovni nivo, diferenciacija, utrjevanje znanja, medpodročne povezave, vzgojitelj, interaktivna orodja, simbolne reprezentacije, drevesni prikaz razvrščanja, didaktični pristop, ustvarjalno mišljenje, ustvarjalno učenje, medpredmetne povezave, prva starostna skupina, dve- do štiriletni otroci, oriantacija v prostoru, negacija, ustvarjalni gibi, življenjska izkušnja, matematično-didaktična igra, razumevanje časa, časovni intervali, vizualni signal, cilji, matematični sklopi, osnove statistike, matematika v predšolskem obdobju, skrb za zdravje, kognitivna teorija, igre, tekmovanja, količina, zgodovina, otrokovo razmišljanje, učenje skozi igro, notranja in zunanja motivacija, dejavnost, otroki, razvojna stopnja otrok, neskončnost, matematične pralvjice, pomoč z glasbo, 4. razred osnovne šole, geometrijska telasa, učenci s težavami pri matematiki, prehajanje med reprezentacijami, šolski otroki, vloga učiteljev, igra pri pouku, poučevanje, ocena in nacionalno preverjanje znanja, stolpčni prikaz, dejavnosti v vrtcu, socialne igre, lastna aktivnost, preglednice, diagrami, tehnologija, didaktična igra, aktivnosti otrok, uporabnost matematike, številke, matematično mišljenje, Montessori učni postopki, Montessori metoda, Montessori pedagogika, Maria Montessori, matematika v Montessori šoli, otrok s posebnimi potrebami, pomen igre, strategije štetja, predštevilsko obdobje, realistični problem, učni proces, konkretnologično mišljenje, opisno ocenjevanje znanja, problemsko znanje, preglednica, čustva, temperament, oblike, delovanje, sklepanje, prikaz s stolpci, reševanje problemov, didaktična igra in igrača, otrokova igra, okoljska vzgoja, strategije reševanja matematičnih problemov, branje, razumevanje, vseživljenjsko učenje, dnevna rutina, učne strategije, napake, standardna enota, uporaba IKT, reševanje matematičnih nalog, matematične misli, mednarodni matematični Kenguru, kategorizacija problemov, reševanje besedilnih nalog, sistematičnost in postopnost, slikovni in simbolni nivo, množiti in deliti, naloge v osnovni šoli, matematična tekmovanja, tekmovanje, ustno preverjanje znanja, spodbujanje, uspešnost, zaključna ocena, pisno preverjanje znanja, izštevanke, mednarodni matematični kenguru, šolanje na domu, taksonomije, poučevanje na daljavo, predstave o velikih številih, portfolijo, kakovostni pouk, konkretna stopnja, socialna interakcija, interaktivna tabla, razvojne stopnje, konstantna nestandardna enota, relativna enota, primerjave, konstruktivizem, dopolnjena resničnost, pismenost, večkotniki, konkretne dejavnosti, kvalitetno poučevanje, tretješolci, navidezna resničnost, ključne besede, podatki, reševanje matematičnih problemov, evropski matematični kenguru, odziv na obravnavo, matematični problemi v več rešitvami, matematični problemi (problemske naloge), predoperativna razvojna faza, računalniki, metode reševanja, učni načrt za matematiko, montessori pedagogika, nenatančno branje, računalniške igrice, nove in negotove situacije, matematična vsebina, pomoč učencem z diskalkulijo, vzroki učnih težav, disleksija, težave pri matematiki, prilagoditve, didaktični material, splošne učne težave, taksonomske ravni znanja, tablični računalniki, montessori material, kategorizacija matematičnih problemov po Cotičevi, materiali montessori, Kurikulum za vrtce, razlike med kombiniranim in čistim oddelkom, kombiniran pouk, pedagogika montessori, anonimna spletna anketa, motivacijska pravljica, odštevanje, seštevanje, matematične problemske naloge, primerjava med Slovenijo in Italijo, aktivne metode dela, oblikovanje eksperimentalnega kognitivno-konstruktivističnega modela pouka, 1. triletje, pomoč otroku z diskalkulijo, znanje učencev, motivacija učencev, INVALSI, načrtovanje pouka matematike, poučevanje matematike, preverjanje in ocenjevanje znanja, napotki opisnega ocenjevanja, slikovna raven, konkretna raven, Montessori didaktični materiali, šolski sistemi v drugih državah, simbolna raven, pedagogika Montessori, likovna umetnost, skladnost, učenje z gibanjem, učna uspešnost, razlika med spoloma, priprave na tekmovanje, Kenguru, matematično tekmovanje, šesti razred, seštevanje števil, obvezno šolanje, starostna razlika, Montessori metode, vstop v prvi razred, konstruktivistični pristop, vloga učitelja, zunanja motivacija, notranja motivacija, faza konkretnih operacij, 1. in 2. razred, storilnostna motivacija, didaktična sredstva in igre, standardi znanja, množenje, matematična zgodba, 1. razred osnovne šole, link kocke, zgodnje poučevanje matematike, Gegnejeve taksonomske ravni znanja, gibalne didaktične aktivnosti, simetrija, matematika za vseživljenjsko učenje, logika, Van Hiele, obravnava kotov, matematični test in inteligenčni test, motivacijska igra, t-test, prostor, pouk na prostem, matematika v šoli, tipi uvodnih motivacij, vzgojiteljice, drugo starostno obdobje, aktivnost učencev, povratne informacije, formativno spremljanje, uvodna motivacija, učna motivacija, notranji učni prostor, Bloomova taksonomija, značilnosti opisnega ocenjevanja, razvojna stopnja otroka, želje, potrebe, organizacija pouka, bralno razumevanje, zunanji učni prostor, sodelovalno učenje, sprejeti negotovost, strategije prilagajanja, deveti razred, strategije dobre prakse, specifične aritmetične učne težave, celostno učenje in poučevanje, Piagetova spoznavna teorija, slušni signal, učni načrt, geometrijske vsebine, vzroki za učne težave, psihologija, mogoč dogodek, nedeterministično mišljenje, metoda ustvarjalnega giba, znati predvideti, nemogoč dogodek, gotov dogodek, Reggio Emilia, metoda Montessori, Waldorfski vrtec, pozitivni učinki, izvrševanje in preverjanje, van Hiele, izobraževalna računalniška igra, računalništvo, realistične situacije, vizualizacija, didaktični pripomočki in sredstva, aktivno učenje, geometrijski problemi, geoplošča, problemske naloge, kombinirani oddelek, Emona, nekombinirani pouk, števke, minimalni standardi 2. razreda matematičnega pouka, medpredmetne dejavnosti, globalna informacijska družba, funkcionalne pismenosti, slovensko šolstvo, evropska družba znanja, Gagnejeva klasifikacija, učni cilji, učno okolje, motivacija in učenje, vrste motivacije, geometrija v prostoru, prepoznavanje diskalkulije, nudenje pomoči otroku z diskalkulijo, načrtovanje, pomoč otrokom z dispraksijo, dispraksija, učni stili, terapija s psi, dosežki učencev, vzorci, avtomatizacija, razvoj otroka, kakovost, veččutno učenje, terapevtski psi, osnovna šola s prilagojenim programom, otrok prvega starostnega obdobja, razvojne značilnosti otroka
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica