Lupa

Izpis gradiva Pomoč

A- | A+ | Natisni
Naslov:Pomen blagovne znamke pri uvajanju novega izdelka na trg
Avtorji:ID Majerič, Aleksandra (Avtor)
ID Hribar, Igor (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu
Datoteke:URL http://www.ediplome.fm-kp.si/Majeric_Aleksandra_20070926.pdf
 
.pdf Majeric_Aleksandra_20070926.pdf (538,90 KB)
MD5: 3E639D39906C6346CE164690AFA746C4
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FM - Fakulteta za management
Ključne besede:blagovna znamka, izdelki, pozicioniranje, raziskava trga, tržni delež, konkurenca, cene, odjemallci, trženjski splet, diplomska dela
Kraj izida:Koper
Založnik:[A. Majerič]
Leto izida:2007
Št. strani:IX, 43 str. + pril.
UDK:339.138:658.6(043.2)
COBISS.SI-ID:2319575 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUP:15.10.2013
Število ogledov:4202
Število prenosov:165
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici