Lupa

Izpis gradiva Pomoč

A- | A+ | Natisni
Naslov:Strategija marketinškega komuniciranja izbranega podjetja telekomunikacijske industrije : zaključna projektna naloga
Avtorji:ID Karić, Alma (Avtor)
ID Kesič, Dragan (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu
Datoteke:.pdf Karic_Alma_20180521.pdf (328,50 KB)
MD5: 0A6A2EA6C089F3C5B8CF1CA8345C91E5
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Zaključna naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FM - Fakulteta za management
Ključne besede:strategija, marketinško komuniciranje, telemedicina, podjetje X
Kraj izida:Koper
Kraj izvedbe:Koper
Založnik:[A. Karić]
Leto izida:2018
Leto izvedbe:2018
Št. strani:X, 37 str., [1] str. pril.
PID:20.500.12556/RUP-11234 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138:621.39(043.2)
COBISS.SI-ID:1540323780 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUP:23.05.2019
Število ogledov:2098
Število prenosov:74
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:strategy, marketing communication, telemedicine, company X


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici