Lupa

Izpis gradiva Pomoč

A- | A+ | Natisni
Naslov:Uvajanje koncepta odprtega inoviranja : primerjava slovenskega in nemškega trga skozi študiji primera
Avtorji:ID Godnič, Eva (Avtor)
ID Likar, Borut (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu
Datoteke:.pdf Godnic_Eva_20190214.pdf (763,86 KB)
MD5: 615D628B9D730199E53633E4035124A3
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Zaključna naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FM - Fakulteta za management
Ključne besede:inoviranje, odprto inoviranje, slovenski trg, nemški trg, koncept odprtega inoviranja, management inoviranja, podporne spletne platforme
Kraj izida:Koper
Kraj izvedbe:Koper
Založnik:[E. Godnič]
Leto izida:2019
Leto izvedbe:2019
Št. strani:VII, 35 str., [6] str. pril.
PID:20.500.12556/RUP-11294 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:001.895:330.3(497.4)(430)(043.2)
COBISS.SI-ID:1541092036 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUP:23.05.2019
Število ogledov:2244
Število prenosov:74
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:innovation, open innovation, slovenian market, german market, concept of open innovation, innovation management, web-based tools


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici