Lupa

Izpis gradiva Pomoč

A- | A+ | Natisni
Naslov:Uporaba VR tehnologije kot marketinškega orodja : zaključna projektna naloga
Avtorji:ID Prosen Kralj, Aleksander (Avtor)
ID Faganel, Armand (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu
Datoteke:.pdf ProsenKralj_Aleksander_20190206.pdf (5,57 MB)
MD5: FAED60ECD2AD000E9284A8FFA47FA24E
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Zaključna naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FM - Fakulteta za management
Ključne besede:virtualna resničnost, marketing, mansarda, uporabniška izkušnja, zaključna projektna naloga
Kraj izida:Koper
Kraj izvedbe:Koper
Založnik:[A. Prosen Kralj]
Leto izida:2018
Leto izvedbe:2018
Št. strani:IX, 27 str.
PID:20.500.12556/RUP-11320 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138:004.946(043.2)
COBISS.SI-ID:1541062852 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUP:23.05.2019
Število ogledov:3069
Število prenosov:100
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:virtual reality, marketing, loft, user experience, bachelor thesis


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici