Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
ENG
Prijava
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Statistika
RUP
FAMNIT - Fakulteta za matematiko, naravoslovje in informacijske tehnologije
FHŠ - Fakulteta za humanistične študije
FM - Fakulteta za management
FTŠ Turistica - Fakulteta za turistične študije - Turistica
FVZ - Fakulteta za vede o zdravju
IAM - Inštitut Andrej Marušič
PEF - Pedagoška fakulteta
UPR - Univerza na Primorskem
ZUP - Založba Univerze na Primorskem
COBISS
Univerza na Primorskem, Univerzitetna knjižnica - vsi oddelki
Prva stran
/
Izpis gradiva
Izpis gradiva
A-
|
A+
|
Natisni
Naslov:
Razvijanje zgodnje pismenosti s slikanicami z besedilom in brez njega : diplomska naloga
Avtorji:
ID
Knez, Dženi
(Avtor)
ID
Medved-Udovič, Vida
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
Knez_Dzeni_2018.pdf
(634,06 KB)
MD5: 3D8028233A157F615E82F2580E9B9BA4
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Zaključna naloga
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Ključne besede:
jezikovni razvoj otroka
,
porajajoča se pismenost
,
vloga odraslega pri razvijanju jezikovne zmožnosti
,
slikanice
,
strategije za razvijanje jezikovnih zmožnosti
,
literarno estetsko doživljanje
Kraj izida:
Koper
Kraj izvedbe:
Koper
Založnik:
[D. Knez]
Leto izida:
2018
Leto izvedbe:
2018
Št. strani:
[10] f., 52 str.
PID:
20.500.12556/RUP-11425
UDK:
159.946.3:087.5(043.2)
COBISS.SI-ID:
1540362180
Datum objave v RUP:
24.05.2019
Število ogledov:
2231
Število prenosov:
67
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Skupna ocena:
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj