Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
ENG
Prijava
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Statistika
RUP
FAMNIT - Fakulteta za matematiko, naravoslovje in informacijske tehnologije
FHŠ - Fakulteta za humanistične študije
FM - Fakulteta za management
FTŠ Turistica - Fakulteta za turistične študije - Turistica
FVZ - Fakulteta za vede o zdravju
IAM - Inštitut Andrej Marušič
PEF - Pedagoška fakulteta
UPR - Univerza na Primorskem
ZUP - Založba Univerze na Primorskem
COBISS
Univerza na Primorskem, Univerzitetna knjižnica - vsi oddelki
Prva stran
/
Izpis gradiva
Izpis gradiva
A-
|
A+
|
Natisni
Naslov:
Vključevanje strategij NTC učenja v načrtovanje vrtčevskih dejavnosti v 1. starostnem obdobju : diplomska naloga
Avtorji:
ID
Korbar, Tjaša
(Avtor)
ID
Kiswarday, Vanja Riccarda
(Mentor)
Več o mentorju...
ID
Drljić, Karmen
(Komentor)
Datoteke:
Korbar_Tjasa_2018.pdf
(936,19 KB)
MD5: 59F6C4E7D0500C2717FBFE0B5D6E7394
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Zaključna naloga
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Ključne besede:
NTC učenje
,
načrtovanje dejavnosti
,
predšolski otroci
,
1. starostno obdobje
,
spodbujanje potencialov
Kraj izida:
Koper
Kraj izvedbe:
Koper
Založnik:
[T. Korbar]
Leto izida:
2017
Leto izvedbe:
2017
Št. strani:
[7] f., 52 str.
PID:
20.500.12556/RUP-11485
UDK:
159.953:373.2(043.2)
COBISS.SI-ID:
1540085188
Datum objave v RUP:
24.05.2019
Število ogledov:
1877
Število prenosov:
113
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Skupna ocena:
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj