Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
ENG
Prijava
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Statistika
RUP
FAMNIT - Fakulteta za matematiko, naravoslovje in informacijske tehnologije
FHŠ - Fakulteta za humanistične študije
FM - Fakulteta za management
FTŠ Turistica - Fakulteta za turistične študije - Turistica
FVZ - Fakulteta za vede o zdravju
IAM - Inštitut Andrej Marušič
PEF - Pedagoška fakulteta
UPR - Univerza na Primorskem
ZUP - Založba Univerze na Primorskem
COBISS
Fakulteta za humanistične študije, Koper
Fakulteta za management Koper in Pedagoška fakulteta Koper
Fakulteta za vede o zdravju, Izola
Knjižnica za tehniko, medicino in naravoslovje, Koper
Turistica, Portorož
Znanstveno-raziskovalno središče Koper
Prva stran
/
Izpis gradiva
Izpis gradiva
A-
|
A+
|
Natisni
Naslov:
Aplikacija modela prednostnih kompetenc v prakso na primeru otrok s posebnimi potrebami : magistrsko delo
Avtorji:
Kupec, Lucija
(Avtor)
Drobnič, Janez
(Mentor)
Več o mentorju...
Štemberger, Tina
(Komentor)
Datoteke:
Kupec_Lucija_2018.pdf
(56,83 MB)
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Tipologija:
2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Ključne besede:
poklicna vzgoja
,
poklicna orientacija
,
model prednostnih kompetenc
,
močna področja
,
posebne potrebe
Leto izida:
2018
Leto izvedbe:
2018
Kraj izvedbe:
Koper
Založnik:
[L. Kupec]
Št. strani:
[8] f., 60 str.
Izvor:
Koper
UDK:
376:331.54(043.2)
COBISS_ID:
1540238020
Število ogledov:
1170
Število prenosov:
29
Metapodatki:
Področja:
Gradivo ni uvrščeno v področja.
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Skupna ocena:
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Komentarji
Dodaj komentar
izpis_zaKomentiranje
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj