Lupa

Izpis gradiva

A- | A+ | Natisni
Naslov:Vloga televizijskega oglaševanja v predsedniški kampanji Donalda Trumpa : zaključno delo
Avtorji:Grošič Šen, Eva (Avtor)
Bašić-Hrvatin, Sandra (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu
Datoteke:.pdf FHS_Grosic_Sen_Eva_i2018.pdf (366,56 KB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Delo diplomslega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FHŠ - Fakulteta za humanistične študije
Ključne besede:predsedniški kandidati, predsedniške kampanje, volitve, oglaševanje, politika, oglasi, televizija, politično oglaševanje, mediji, ZDA, zaključna dela
Leto izida:2018
Leto izvedbe:2018
Kraj izvedbe:Koper
Založnik:[E. Grošič Šen]
Št. strani:22 str.
Izvor:Koper
UDK:316.77:324(73)
COBISS_ID:1540808900 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:1205
Število prenosov:58
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:Gradivo ni uvrščeno v področja.
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:presidential campaigns, presidential candidates, elections, advertising, politics, adverts, television, political advertising, media, USA

Komentarji

Dodaj komentar

izpis_zaKomentiranje

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici