Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
ENG
Prijava
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Statistika
RUP
FAMNIT - Fakulteta za matematiko, naravoslovje in informacijske tehnologije
FHŠ - Fakulteta za humanistične študije
FM - Fakulteta za management
FTŠ Turistica - Fakulteta za turistične študije - Turistica
FVZ - Fakulteta za vede o zdravju
IAM - Inštitut Andrej Marušič
PEF - Pedagoška fakulteta
UPR - Univerza na Primorskem
ZUP - Založba Univerze na Primorskem
COBISS
Univerza na Primorskem, Univerzitetna knjižnica - vsi oddelki
Prva stran
/
Izpis gradiva
Izpis gradiva
A-
|
A+
|
Natisni
Naslov:
Spoznavanje barv in barvil v predšolskem obdobju s pomočjo izkustvenega učenja : magistrsko delo
Avtorji:
ID
Štefančič, Tjaša
(Avtor)
ID
Plazar, Janja
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
Stefancic_Tjasa_2019.pdf
(1,95 MB)
MD5: C1F04AF4DAA55E2E7E7B50A2E2D34F54
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Tipologija:
2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Ključne besede:
aktivno učenje
,
izkustveno učenje
,
predšolski otroci
,
naravoslovje
,
barve in barvila
Kraj izida:
Koper
Kraj izvedbe:
Koper
Založnik:
[T. Štefančič]
Leto izida:
2019
Leto izvedbe:
2019
Št. strani:
[8] f., 64 str.
PID:
20.500.12556/RUP-12203
UDK:
5:373.2(043.2)
COBISS.SI-ID:
1541256900
Datum objave v RUP:
Neobjavljeno
Število ogledov:
1379
Število prenosov:
116
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Skupna ocena:
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Ključne besede:
active learning
,
experience-based learning
,
preschool children
,
natural science
,
colours and dyes
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj