Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
ENG
Prijava
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Statistika
RUP
FAMNIT - Fakulteta za matematiko, naravoslovje in informacijske tehnologije
FHŠ - Fakulteta za humanistične študije
FM - Fakulteta za management
FTŠ Turistica - Fakulteta za turistične študije - Turistica
FVZ - Fakulteta za vede o zdravju
IAM - Inštitut Andrej Marušič
PEF - Pedagoška fakulteta
UPR - Univerza na Primorskem
ZUP - Založba Univerze na Primorskem
COBISS
Univerza na Primorskem, Univerzitetna knjižnica - vsi oddelki
Prva stran
/
Izpis gradiva
Izpis gradiva
A-
|
A+
|
Natisni
Naslov:
Stališča specialnih in rehabilitacijskih pedagogov do polne inkluzije oseb s posebnimi potrebami : magistrsko delo
Avtorji:
ID
Čmer, Janez
(Avtor)
ID
Drobnič, Janez
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
Cmer_Janez_2019.pdf
(596,76 KB)
MD5: ECD158F88E0F29C1A86A43FC71B7166A
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Tipologija:
2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Ključne besede:
polna inkluzija
,
stališča
,
specialni in rehabilitacijski pedagogi (SRP)
,
izobraževanje učiteljev
,
otroci s posebnimi potrebami (OPP)
Kraj izida:
Koper
Kraj izvedbe:
Koper
Založnik:
[J. Čmer]
Leto izida:
2019
Leto izvedbe:
2019
Št. strani:
[8] f., 90 str.
PID:
20.500.12556/RUP-12254
UDK:
376:373.2.011.3-051(043.2)
COBISS.SI-ID:
1541164484
Datum objave v RUP:
Neobjavljeno
Število ogledov:
2317
Število prenosov:
168
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Skupna ocena:
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Ključne besede:
full inclusion
,
point of views
,
special and rehabilitation pedagogues
,
teacher's education
,
persons with special needs
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj