Lupa

Izpis gradiva Pomoč

A- | A+ | Natisni
Naslov:Strategija marketinga turistične kmetije : zaključna projektna naloga
Avtorji:ID Drev, Špela (Avtor)
ID Kesič, Dragan (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu
Datoteke:.pdf Drev_Spela_20191126.pdf (2,46 MB)
MD5: E0F1B9A16C48E5BF8A4F6147F235BAA8
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Zaključna naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FM - Fakulteta za management
Ključne besede:strategija, marketing, dopolnilna dejavnost na kmetiji, turistična kmetija Tuševo
Kraj izida:Koper
Kraj izvedbe:Koper
Založnik:[Š. Drev]
Leto izida:2019
Leto izvedbe:2019
Št. strani:XII, 68 str.
PID:20.500.12556/RUP-12317 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138:338.48-44(043.2)
COBISS.SI-ID:1541769924 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUP:09.01.2020
Število ogledov:2496
Število prenosov:64
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:strategy, marketing, supplementary activity on a farm, tourist farm Tuševo


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici