Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
ENG
Prijava
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Statistika
RUP
FAMNIT - Fakulteta za matematiko, naravoslovje in informacijske tehnologije
FHŠ - Fakulteta za humanistične študije
FM - Fakulteta za management
FTŠ Turistica - Fakulteta za turistične študije - Turistica
FVZ - Fakulteta za vede o zdravju
IAM - Inštitut Andrej Marušič
PEF - Pedagoška fakulteta
UPR - Univerza na Primorskem
ZUP - Založba Univerze na Primorskem
COBISS
Univerza na Primorskem, Univerzitetna knjižnica - vsi oddelki
Prva stran
/
Izpis gradiva
Izpis gradiva
A-
|
A+
|
Natisni
Naslov:
Gamification in education and learning
Avtorji:
ID
Sajinčič, Nežka
(Avtor)
ID
Sandak, Anna Malgorzata
(Avtor)
ID
Istenič, Andreja
(Avtor)
Datoteke:
http://www.eduvision.si/zbornik-prispevkov
Jezik:
Angleški jezik
Vrsta gradiva:
Neznano
Tipologija:
1.08 - Objavljeni znanstveni prispevek na konferenci
Organizacija:
IAM - Inštitut Andrej Marušič
Ključne besede:
basic psychological needs
,
education
,
engagement
,
game elements
,
gamification
,
motivation
,
self-determination theory
Leto izida:
2020
Št. strani:
Str. 993-1001
PID:
20.500.12556/RUP-12463
UDK:
37
COBISS.SI-ID:
1541971396
Datum objave v RUP:
18.03.2020
Število ogledov:
2092
Število prenosov:
25
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Skupna ocena:
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Gradivo je del monografije
Naslov:
Sodobni pristopi poučevanja prihajajočih generacij
Uredniki:
Mojca Orel, Stanislav Jurjevčič
Kraj izida:
Ljubljana [i. e. Polhov Gradec]
Založnik:
EDUvision
Leto izida:
2019
ISBN:
978-961-94950-0-1
COBISS.SI-ID:
304095232
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj