Lupa

Izpis gradiva Pomoč

A- | A+ | Natisni
Naslov:Jugonostalgija kot trženjski koncept : zaključno delo
Avtorji:ID Molek, Maja (Avtor)
ID Bašić-Hrvatin, Sandra (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu
Datoteke:.pdf Molek-Maja.pdf (413,42 KB)
MD5: D6DE39B05E223A242126614121B5F4A1
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FHŠ - Fakulteta za humanistične študije
Ključne besede:jugonostalgija, titonostalgija, Kotlerjev model trženjskega spleta, komunikacijska strategija, zaključna dela
Kraj izida:Koper
Kraj izvedbe:Koper
Založnik:[M. Molek]
Leto izida:2016
Leto izvedbe:2016
Št. strani:39 str.
PID:20.500.12556/RUP-12646 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:316.77
COBISS.SI-ID:1538658500 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUP:15.06.2020
Število ogledov:1969
Število prenosov:55
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:yugonostalgia, titonostalgia, Kotler's marketing model, communication strategy


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici