Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
ENG
Prijava
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Statistika
RUP
FAMNIT - Fakulteta za matematiko, naravoslovje in informacijske tehnologije
FHŠ - Fakulteta za humanistične študije
FM - Fakulteta za management
FTŠ Turistica - Fakulteta za turistične študije - Turistica
FVZ - Fakulteta za vede o zdravju
IAM - Inštitut Andrej Marušič
PEF - Pedagoška fakulteta
UPR - Univerza na Primorskem
ZUP - Založba Univerze na Primorskem
COBISS
Univerza na Primorskem, Univerzitetna knjižnica - vsi oddelki
Prva stran
/
Izpis gradiva
Izpis gradiva
A-
|
A+
|
Natisni
Naslov:
Spoznavanje geometrijskih oblik v predšolskem obdobju : diplomska naloga
Avtorji:
ID
Merc, Mojca
(Avtor)
ID
Žakelj, Amalija
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
PEF_Merc_Mojca_i2020.pdf
(2,83 MB)
MD5: F4BC206B6D6A7C72F2B73005B4D28D5D
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Zaključna naloga
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Ključne besede:
matematika
,
geometrijska telesa in liki
,
pristop telesa k liku
,
kurikulum
,
predšolski otroci
Kraj izida:
Koper
Kraj izvedbe:
Koper
Založnik:
[M. Merc]
Leto izida:
2020
Leto izvedbe:
2020
Št. strani:
[7] f., 45 str.
PID:
20.500.12556/RUP-12872
UDK:
514-053.4(043.2)
COBISS.SI-ID:
21475843
Datum objave v RUP:
22.07.2020
Število ogledov:
2396
Število prenosov:
89
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Skupna ocena:
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Ključne besede:
mathematics
,
geometrical solid bodies and shapes
,
an approach 'from the solid body to the shape'
,
curriculum
,
preschool children
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj