Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
ENG
Prijava
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Statistika
RUP
FAMNIT - Fakulteta za matematiko, naravoslovje in informacijske tehnologije
FHŠ - Fakulteta za humanistične študije
FM - Fakulteta za management
FTŠ Turistica - Fakulteta za turistične študije - Turistica
FVZ - Fakulteta za vede o zdravju
IAM - Inštitut Andrej Marušič
PEF - Pedagoška fakulteta
UPR - Univerza na Primorskem
ZUP - Založba Univerze na Primorskem
COBISS
Univerza na Primorskem, Univerzitetna knjižnica - vsi oddelki
Prva stran
/
Izpis gradiva
Izpis gradiva
A-
|
A+
|
Natisni
Naslov:
Učiti se italijanščine s pomočjo gledališke igre : diplomsko delo
Avtorji:
ID
Godina, Alessia
(Avtor)
ID
Zudič Antonič, Nives
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
Godina_Alessia_Lucia_2012.pdf
(3,17 MB)
MD5: 328BA478AFF29D3A67B25E32FC11CCB0
Jezik:
Italijanski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Ključne besede:
motivazione
,
creatività
,
narrazione
,
glottodrammatizzazione
,
teatro
,
improvvisazione
,
insegnamento cooperativo
,
burattini
Kraj izida:
Koper
Kraj izvedbe:
Koper
Založnik:
[A. Godina]
Leto izida:
2012
Leto izvedbe:
2012
Št. strani:
[12], 110 str.
PID:
20.500.12556/RUP-13251
UDK:
373.3:811.131.1:792(043.2)
COBISS.SI-ID:
4597207
Datum objave v RUP:
23.07.2020
Število ogledov:
2008
Število prenosov:
61
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
GODINA, Alessia, 2012,
Učiti se italijanščine s pomočjo gledališke igre : diplomsko delo
[na spletu]. Diplomsko delo. Koper : A. Godina. [Dostopano 25 april 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.upr.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=13251
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Correlations between photocatalytic activity and Cu structure in Cu-modified TiO[sub]2-SiO[sub]2
Zr and Cu modified TiO [sub] 2 photocatalysts for water treatment
Chemical structure in Cu-modified TiO[sub]2-SiO[sub]2 nanocomposites calcined at 500 °C for 1 hour in air
Zr/Cu-TiO[sub]2 catalysts for photocatalytic water treatment
Correlations between photocatalytic activity and chemical structure in copper doped TiO[sub]2-SiO[sub]2 with surface/incorporated Cu[sup]2+ sites
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Crystallized TiO[sub]2 nanosurfaces in biomedical applications
Identifikacija kontakta med nanodelci in lipidnim dvoslojem
Field test of self-cleaning Zr-modified-TiO [sub] 2-SiO [sub] 2 films on glass with a demonstration of their anti-fogging effect
The influence of synthesis conditions on the visible-light triggered photocatalytic activity of g-C [sub] 3N [sub] 4/TiO [sub] 2 composites used in AOPs
Sinteza in uporaba plazmonskih katalizatorjev na osnovi Au+TiO(sub)2 za fotokatalitsko oksidacijo organskih onesnažil ob uporabi vidne svetlobe
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Italijanski jezik
Naslov:
Imparare l'italiano recitando
Ključne besede:
motivacija
,
ustvarjalnost
,
pripovedovanje
,
glotodramatizacija
,
gledališče
,
improviziranje
,
sodelovalno poučevanje
,
lutke
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj