Naslov: | Vpliv pristopa poučevanja in učenja statistike na razvoj statistične pismenosti : doktorska disertacija |
---|
Avtorji: | ID Bon Klanjšček, Mirjam (Avtor) ID Felda, Darjo (Mentor) Več o mentorju... ID Lepičnik-Vodopivec, Jurka (Komentor) |
Datoteke: | Bon_Klanjscek_Mirjam_2016.pdf (2,98 MB) MD5: E0A5AADD2A6688354BC60EF9EE90F1EF
|
---|
Jezik: | Slovenski jezik |
---|
Vrsta gradiva: | Doktorsko delo/naloga |
---|
Tipologija: | 2.08 - Doktorska disertacija |
---|
Organizacija: | PEF - Pedagoška fakulteta
|
---|
Ključne besede: | gimnazija, matematika, pouk, statistika, statistična pismenost, problemska situacija, statistični problemi, disertacije |
---|
Kraj izida: | Koper |
---|
Kraj izvedbe: | Koper |
---|
Založnik: | [M. Bon Klanjšček] |
---|
Leto izida: | 2016 |
---|
Leto izvedbe: | 2016 |
---|
Št. strani: | [12], 191 str. |
---|
PID: | 20.500.12556/RUP-13309 |
---|
UDK: | 311:373.5(043.3) |
---|
COBISS.SI-ID: | 1538429380 |
---|
Datum objave v RUP: | 23.07.2020 |
---|
Število ogledov: | 1900 |
---|
Število prenosov: | 81 |
---|
Metapodatki: | |
---|
:
|
Kopiraj citat |
---|
| | | Skupna ocena: | (0 glasov) |
---|
Vaša ocena: | Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom. |
---|
Objavi na: | |
---|
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše
podrobnosti ali sproži prenos. |