| Naslov: | Vpliv pristopa poučevanja in učenja statistike na razvoj statistične pismenosti : doktorska disertacija |
|---|
| Avtorji: | ID Bon Klanjšček, Mirjam (Avtor) ID Felda, Darjo (Mentor) Več o mentorju...  ID Lepičnik-Vodopivec, Jurka (Komentor) |
| Datoteke: | Bon_Klanjscek_Mirjam_2016.pdf (2,98 MB) MD5: E0A5AADD2A6688354BC60EF9EE90F1EF
|
|---|
| Jezik: | Slovenski jezik |
|---|
| Vrsta gradiva: | Doktorsko delo/naloga |
|---|
| Tipologija: | 2.08 - Doktorska disertacija |
|---|
| Organizacija: | PEF - Pedagoška fakulteta
|
|---|
| Ključne besede: | gimnazija, matematika, pouk, statistika, statistična pismenost, problemska situacija, statistični problemi, disertacije |
|---|
| Kraj izida: | Koper |
|---|
| Kraj izvedbe: | Koper |
|---|
| Založnik: | [M. Bon Klanjšček] |
|---|
| Leto izida: | 2016 |
|---|
| Leto izvedbe: | 2016 |
|---|
| Št. strani: | [12], 191 str. |
|---|
| PID: | 20.500.12556/RUP-13309  |
|---|
| UDK: | 311:373.5(043.3) |
|---|
| COBISS.SI-ID: | 1538429380  |
|---|
| Datum objave v RUP: | 23.07.2020 |
|---|
| Število ogledov: | 2869 |
|---|
| Število prenosov: | 93 |
|---|
| Metapodatki: |  |
|---|
|
:
|
Kopiraj citat |
|---|
| | | | Skupna ocena: | (0 glasov) |
|---|
| Vaša ocena: | Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom. |
|---|
| Objavi na: |  |
|---|
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše
podrobnosti ali sproži prenos. |