Naslov: | Kognitivno-konstruktivistični model pouka matematike v 1. triletju osnovne šole : teoretična zasnova modela in njegova didaktična izpeljava |
---|
Avtorji: | ID Kozel, Lea (Avtor) ID Cotič, Mara (Mentor) Več o mentorju... ID Žakelj, Amalija (Komentor) ID Hmelak, Maja (Član komisije za zagovor) |
Datoteke: | Kozel_Lea_2016.pdf (7,46 MB) MD5: F20E6C305D759342CDF21A8C22850259
|
---|
Jezik: | Slovenski jezik |
---|
Vrsta gradiva: | Doktorsko delo/naloga |
---|
Tipologija: | 2.08 - Doktorska disertacija |
---|
Organizacija: | PEF - Pedagoška fakulteta
|
---|
Ključne besede: | osnovna šola, 1. triletje, učni načrti, pouk matematike, oblikovanje eksperimentalnega kognitivno-konstruktivističnega modela pouka, aktivne metode dela, znanje učencev, motivacija učencev |
---|
Kraj izida: | Koper |
---|
Kraj izvedbe: | Koper |
---|
Založnik: | [L. Kozel] |
---|
Leto izida: | 2016 |
---|
Leto izvedbe: | 2016 |
---|
Št. strani: | [15], 186 str. |
---|
PID: | 20.500.12556/RUP-13404 |
---|
UDK: | 373.3:51(043.3) |
---|
COBISS.SI-ID: | 1538846148 |
---|
Datum objave v RUP: | 23.07.2020 |
---|
Število ogledov: | 2740 |
---|
Število prenosov: | 216 |
---|
Metapodatki: | |
---|
:
|
Kopiraj citat |
---|
| | | Skupna ocena: | (0 glasov) |
---|
Vaša ocena: | Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom. |
---|
Objavi na: | |
---|
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše
podrobnosti ali sproži prenos. |