Lupa

Izpis gradiva Pomoč

A- | A+ | Natisni
Naslov:Kognitivno-konstruktivistični model pouka matematike v 1. triletju osnovne šole : teoretična zasnova modela in njegova didaktična izpeljava
Avtorji:ID Kozel, Lea (Avtor)
ID Cotič, Mara (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu
ID Žakelj, Amalija (Komentor)
ID Hmelak, Maja (Član komisije za zagovor)
Datoteke:.pdf Kozel_Lea_2016.pdf (7,46 MB)
MD5: F20E6C305D759342CDF21A8C22850259
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Doktorsko delo/naloga
Tipologija:2.08 - Doktorska disertacija
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Ključne besede:osnovna šola, 1. triletje, učni načrti, pouk matematike, oblikovanje eksperimentalnega kognitivno-konstruktivističnega modela pouka, aktivne metode dela, znanje učencev, motivacija učencev
Kraj izida:Koper
Kraj izvedbe:Koper
Založnik:[L. Kozel]
Leto izida:2016
Leto izvedbe:2016
Št. strani:[15], 186 str.
PID:20.500.12556/RUP-13404 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:373.3:51(043.3)
COBISS.SI-ID:1538846148 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUP:23.07.2020
Število ogledov:2740
Število prenosov:216
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Kognitivno-konstruktivistični model pouka matematike v 1. triletju osnovne šole. Teoretična zasnova modela in njegova didaktična izpeljava
Ključne besede:primary school, first triennium, syllabus, mathematics lessons, formation of experimental cognitive-constructivist model of lessons, active methods of work, pupils' knowledge, motivation of pupils


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici