| Naslov: | Kognitivno-konstruktivistični model pouka matematike v 1. triletju osnovne šole : teoretična zasnova modela in njegova didaktična izpeljava |
|---|
| Avtorji: | ID Kozel, Lea (Avtor) ID Cotič, Mara (Mentor) Več o mentorju...  ID Žakelj, Amalija (Komentor) ID Hmelak, Maja (Član komisije za zagovor) |
| Datoteke: | Kozel_Lea_2016.pdf (7,46 MB) MD5: F20E6C305D759342CDF21A8C22850259
|
|---|
| Jezik: | Slovenski jezik |
|---|
| Vrsta gradiva: | Doktorsko delo/naloga |
|---|
| Tipologija: | 2.08 - Doktorska disertacija |
|---|
| Organizacija: | PEF - Pedagoška fakulteta
|
|---|
| Ključne besede: | osnovna šola, 1. triletje, učni načrti, pouk matematike, oblikovanje eksperimentalnega kognitivno-konstruktivističnega modela pouka, aktivne metode dela, znanje učencev, motivacija učencev |
|---|
| Kraj izida: | Koper |
|---|
| Kraj izvedbe: | Koper |
|---|
| Založnik: | [L. Kozel] |
|---|
| Leto izida: | 2016 |
|---|
| Leto izvedbe: | 2016 |
|---|
| Št. strani: | [15], 186 str. |
|---|
| PID: | 20.500.12556/RUP-13404  |
|---|
| UDK: | 373.3:51(043.3) |
|---|
| COBISS.SI-ID: | 1538846148  |
|---|
| Datum objave v RUP: | 23.07.2020 |
|---|
| Število ogledov: | 4130 |
|---|
| Število prenosov: | 235 |
|---|
| Metapodatki: |  |
|---|
|
:
|
Kopiraj citat |
|---|
| | | | Skupna ocena: | (0 glasov) |
|---|
| Vaša ocena: | Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom. |
|---|
| Objavi na: |  |
|---|
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše
podrobnosti ali sproži prenos. |