Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
ENG
Prijava
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Statistika
RUP
FAMNIT - Fakulteta za matematiko, naravoslovje in informacijske tehnologije
FHŠ - Fakulteta za humanistične študije
FM - Fakulteta za management
FTŠ Turistica - Fakulteta za turistične študije - Turistica
FVZ - Fakulteta za vede o zdravju
IAM - Inštitut Andrej Marušič
PEF - Pedagoška fakulteta
UPR - Univerza na Primorskem
ZUP - Založba Univerze na Primorskem
COBISS
Univerza na Primorskem, Univerzitetna knjižnica - vsi oddelki
Prva stran
/
Izpis gradiva
Izpis gradiva
A-
|
A+
|
Natisni
Naslov:
Razvijanje recepcijske zmožnosti s poustvarjalnim pisanjem pri učencih 5. razreda : diplomsko delo
Avtorji:
ID
Kočevar, Jurij
(Avtor)
ID
Medved-Udovič, Vida
(Mentor)
Več o mentorju...
ID
Mejak, Martina
(Komentor)
Datoteke:
Kocevar_Jurij_2019.pdf
(1014,70 KB)
MD5: 5576D7233CC6B193C98998648376CB47
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo/naloga
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Ključne besede:
recepcijska zmožnost
,
komunikacijski model
,
poustvarjalno pisanje
,
faza analize
,
faza poglabljanja literarnoestetskega doživetja
Kraj izida:
Koper
Kraj izvedbe:
Koper
Založnik:
[J. Kočevar]
Leto izida:
2019
Leto izvedbe:
2019
Št. strani:
[8] f., 48 str.
PID:
20.500.12556/RUP-13672
UDK:
808.1:373.3(043.2)
COBISS.SI-ID:
1541457604
Datum objave v RUP:
23.07.2020
Število ogledov:
1719
Število prenosov:
57
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Skupna ocena:
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj