Lupa

Izpis gradiva Pomoč

A- | A+ | Natisni
Naslov:Kako skozi igro opazujemo spoznavni razvoj predšolskega otroka : diplomsko delo
Avtorji:ID Bonča, Tadeja (Avtor)
ID Hozjan, Dejan (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu
Datoteke:.pdf PEF_Bonca_Tadeja_i2020.pdf (676,72 KB)
MD5: 869016066920CD96668CDF34917774E9
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Ključne besede:igra, simbolna igra, razvoj, spoznavni razvoj, otroci
Kraj izida:Koper
Kraj izvedbe:Koper
Založnik:[T. Bonča]
Leto izida:2020
Leto izvedbe:2020
Št. strani:[7] f., 46 str.
PID:20.500.12556/RUP-14069 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:159.923(043.2)
COBISS.SI-ID:27860227 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUP:25.09.2020
Število ogledov:2435
Število prenosov:180
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:play, symbolic play, development, cognitive development, child


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici