Lupa

Izpis gradiva Pomoč

A- | A+ | Natisni
Naslov:Vpliv prireditve na percepcijo podobe podjetja : magistrska naloga
Avtorji:ID Samardžić, Tina (Avtor)
ID Faganel, Armand (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu
Datoteke:.pdf Samardzic_Tina_20200720.pdf (753,50 KB)
MD5: B24D2090EB10DC23E637444636C204BB
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FM - Fakulteta za management
Ključne besede:imidž, ugled, marketinško komuniciranje, odnosi z javnostmi, organizacija prireditve, JGZ Brdo
Kraj izida:Koper
Kraj izvedbe:Koper
Založnik:[T. Samardžić]
Leto izida:2020
Leto izvedbe:2020
Št. strani:IX, 61 str., [16] f. pril.
PID:20.500.12556/RUP-14312 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138:394.49(043.2)
COBISS.SI-ID:23076355 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUP:19.11.2020
Število ogledov:2704
Število prenosov:85
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:image, reputation, marketing communication, public relations, event management, JGZ Brdo


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici