Lupa

Izpis gradiva Pomoč

A- | A+ | Natisni
Naslov:Analiza zaznavanja oglaševanja izbranih blagovnih znamk : diplomska naloga
Avtorji:ID Kirm, Karin (Avtor)
ID Faganel, Armand (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu
Datoteke:.pdf Kirm_Karin_20200819.pdf (1,40 MB)
MD5: 0EAF957FFE307234A2FFCACDCC7E2FE8
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FM - Fakulteta za management
Ključne besede:digitalni marketing, komuniciranje, oglaševanje, blagovne znamke, žensko spodnje perilo
Kraj izida:Koper
Kraj izvedbe:Koper
Založnik:[K. Kirm]
Leto izida:2020
Leto izvedbe:2020
Št. strani:IX, 45 str., [4] str. pril.
PID:20.500.12556/RUP-14319 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:659.1:346.544(043.2)
COBISS.SI-ID:25545731 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUP:19.11.2020
Število ogledov:2557
Število prenosov:64
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:digital marketing, communication, advertising, brands, lingerie


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici