Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
ENG
Prijava
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Statistika
RUP
FAMNIT - Fakulteta za matematiko, naravoslovje in informacijske tehnologije
FHŠ - Fakulteta za humanistične študije
FM - Fakulteta za management
FTŠ Turistica - Fakulteta za turistične študije - Turistica
FVZ - Fakulteta za vede o zdravju
IAM - Inštitut Andrej Marušič
PEF - Pedagoška fakulteta
UPR - Univerza na Primorskem
ZUP - Založba Univerze na Primorskem
COBISS
Univerza na Primorskem, Univerzitetna knjižnica - vsi oddelki
Prva stran
/
Izpis gradiva
Izpis gradiva
A-
|
A+
|
Natisni
Naslov:
Vpliv pedagoškega dela učitelja na pojav motečega vedenja : diplomsko delo
Avtorji:
ID
Hodžić, Elvedina
(Avtor)
ID
Hozjan, Dejan
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
PEF_Hodzic_Elvedina_i2020.pdf
(910,90 KB)
MD5: 81FBFB633C3B3AB39C377A466D2A055E
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo/naloga
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Ključne besede:
moteče vedenje
,
učitelj
,
učenci
,
odzivanje
,
preventivne strategije
,
reaktivne strategije
Kraj izida:
Koper
Kraj izvedbe:
Koper
Založnik:
[E. Hodžić]
Leto izida:
2020
Leto izvedbe:
2020
Št. strani:
[7] f., 55 str.
PID:
20.500.12556/RUP-14399
UDK:
37.091.3:316.6(043.2)
COBISS.SI-ID:
31278339
Datum objave v RUP:
20.11.2020
Število ogledov:
1372
Število prenosov:
77
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Skupna ocena:
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Ključne besede:
disruptive behaviour
,
teacher
,
students
,
response
,
preventive strategies
,
reactive strategies
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj