Lupa

Izpis gradiva Pomoč

A- | A+ | Natisni
Naslov:The influence of international mobility programmes on nursing students' personal and professional development : a descriptive research
Avtorji:ID Karnjuš, Igor (Avtor)
ID Prosen, Mirko (Avtor)
ID Krivičić, Boško (Avtor)
ID Ličen, Sabina (Avtor)
Datoteke:URL https://obzornik.zbornica-zveza.si/index.php/ObzorZdravNeg/article/view/3020
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Neznano
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:FVZ - Fakulteta za vede o zdravju
Opis:Introduction: Student mobility programmes have become a valuable instrument in student education as they enable the acquisition of essential knowledge, skills and attitudes, and equip the individual more effectively to work in the globalised world. The aim of the study was to examine the impact of international exchange programmes on the personal and professional development of undergraduate nursing students. Methods: A quantitative secondary analysis was conducted. The primary data were collected in 2016 as part of the study entitled International Nursing Student Exchange % Comparison Between Slovene and Foreign Students. The sample in the secondary analysis consisted of 73 nursing students from Slovenia and other European countries. The questionnaire included 20 statements which were rated on a 5-point Likert scale (1-strongly disagree to 5-strongly agree). The data were described on the basis of calculated mean values and the Mann-Whitney U test. Results: On the personal level, students stressed that mobility can improve their self-confidence (Z = -2.088, p = 0.037) and acceptance of other cultures (Z = -3.116, p = 0.002). On the professional level, they highlighted the need to upgrade students' professional competencies (Z = -3.116, p = 0.002), particularly in the field of culturally competent nursing care (Z = -2.391, p = 0.017). Discussion and conclusion: The benefits reported by nursing students seem to show that it is sensible to continue to support and promote international student mobility programmes.
Ključne besede:international exchange, nursing, students, education, cultural immersion
Leto izida:2020
Št. strani:str. 279-288
Številčenje:#Letn. #54, #št. #4
UDK:614.2
ISSN pri članku:1318-2951
DOI:10.14528/snr.2020.54.4.3020 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:42621955 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUP:21.12.2020
Število ogledov:1292
Število prenosov:48
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del revije

Naslov:Obzornik zdravstvene nege
Skrajšan naslov:Obzor. zdrav. neg.
Založnik:Zbornica zdravstvene nege
ISSN:1318-2951
COBISS.SI-ID:39433728 Povezava se odpre v novem oknu

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Vpliv mednarodnih programov mobilnosti na osebno in profesionalno rast študentov zdravstvene nege : opisna raziskava
Opis:Uvod: Mednarodni programi študijske mobilnosti so postali dragocen način izobraževanja študentov, saj omogočajo pridobivanje temeljnih znanj, spretnosti in stališč ter s tem lažjo pripravo posameznika na delo v globaliziranem svetu. Cilj raziskave je bil ugotoviti vpliv programov mednarodne izmenjave na osebno in profesionalno rast študentov zdravstvene nege. Metode: Uporabljena je bila sekundarna analiza kvantitativnih podatkov. Primarni podatki so bili zbrani leta 2016 v okviru raziskave Mednarodna izmenjava študentov zdravstvene nege % primerjava med slovenskimi in tujimi študenti. V vzorec sekundarne analize je bilo vključenih 73 študentov zdravstvene nege iz Slovenije in drugih evropskih držav. Vprašalnik je vključeval 20 trditev, ki so jih udeleženci ocenjevali na 5-stopenjski Likertovi lestvici (1 % se popolnoma ne strinjam; 5 % se popolnoma strinjam). Podatki so bili analizirani z deskriptivno statistiko in Mann%Whitneyevim U-testom. Rezultati: Na osebni ravni so študenti poudarili, da lahko mobilnost izboljša njihovo samozavest (Z = - 2,088, p = 0,037) in sprejemanje drugih kultur (Z = -3,116, p = 0,002). Na profesionalni ravni so izpostavili potrebo po nadgradnji poklicnih kompetenc študentov (Z = -3,116, p = 0,002), zlasti na področju medkulturno kompetentne zdravstvene nege (Z = -2,391, p = 0,017). Diskusija in zaključek: Prednosti, o katerih poročajo študenti zdravstvene nege, kažejo, da je smiselno še naprej podpirati in spodbujati mednarodne programe študijske mobilnosti.
Ključne besede:zdravstvena nega, mednarodne izmenjave, študenti, izobraževanje, kulturna imerzija


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici