Lupa

Izpis gradiva Pomoč

A- | A+ | Natisni
Naslov:Panonske terme : strategija trženja produktov
Avtorji:ID Karoli, Milan (Avtor)
ID Benčič, Margareta (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu
Datoteke:.pdf FTS_Karoli_Milan_i2007.pdf (1,82 MB)
MD5: EFB6C48482925AD626E2F46CAB05EDE1
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FTŠ Turistica - Fakulteta za turistične študije - Turistica
Ključne besede:turizem, destinacije, zdravilišča, terme, Panonske terme, Terme 3000, storitve, trženje, tržne znamke, strategija, analize, diplomske naloge
Kraj izida:Portorož
Kraj izvedbe:Portorož
Založnik:[M. Karoli]
Leto izida:2007
Leto izvedbe:2007
Št. strani:VII, 66 f.
PID:20.500.12556/RUP-14781 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:331.106.42:339.138(043.2)
COBISS.SI-ID:827614 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUP:21.12.2020
Število ogledov:1543
Število prenosov:38
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici