Lupa

Izpis gradiva

A- | A+ | Natisni
Naslov:Prepoznavnost blagovne znamke M holidays : zaključna projektna naloga
Avtorji:Rovan, Mateja (Avtor)
Novel, Igor (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu
Datoteke:.pdf FTS_Rovan_Mateja_i2012.pdf (1,27 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Zaključna naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FTŠ Turistica - Fakulteta za turistične študije - Turistica
Ključne besede:turizem, potovanja, počitnice, potovalne agencije, M holidays, blagovne znamke, tržne znamke, trženje, ankete, analize, zaključne projektne naloge
Leto izida:2012
Leto izvedbe:2012
Kraj izvedbe:Portorož
Založnik:[M. Rovan]
Št. strani:VI, 39 f.
Izvor:Portorož
UDK:338.486.22:347.772
COBISS_ID:1381854 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:491
Število prenosov:30
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:Gradivo ni uvrščeno v področja.
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Komentarji

Dodaj komentar

izpis_zaKomentiranje

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici