Lupa

Izpis gradiva Pomoč

A- | A+ | Natisni
Naslov:Upravljanje odnosov s kupci v podjetju Adria Airways : zaključna projektna naloga
Avtorji:ID Ocvirk, Luka (Avtor)
ID Mlekuž, Alen (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu
Datoteke:.pdf FTS_Ocvirk_Luka_i2010.pdf (487,20 KB)
MD5: 337C89B752A197AB66B94F3585527A38
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Zaključna naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FTŠ Turistica - Fakulteta za turistične študije - Turistica
Ključne besede:promet, letalski promet, letališča, kupci, zadovoljstvo, storitve, kakovost, Adria Airways, ankete, analize
Kraj izida:Portorož
Kraj izvedbe:Portorož
Založnik:[L. Ocvirk]
Leto izida:2010
Leto izvedbe:2010
Št. strani:47 f.
PID:20.500.12556/RUP-14972 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:658.89
COBISS.SI-ID:1231070 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUP:15.01.2021
Število ogledov:1720
Število prenosov:33
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
OCVIRK, Luka, 2010, Upravljanje odnosov s kupci v podjetju Adria Airways : zaključna projektna naloga [na spletu]. Diplomsko delo. Portorož : L. Ocvirk. [Dostopano 25 april 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.upr.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=14972
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Iščem podobna dela...Prosim, počakajte...
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici