Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
ENG
Prijava
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Statistika
RUP
FAMNIT - Fakulteta za matematiko, naravoslovje in informacijske tehnologije
FHŠ - Fakulteta za humanistične študije
FM - Fakulteta za management
FTŠ Turistica - Fakulteta za turistične študije - Turistica
FVZ - Fakulteta za vede o zdravju
IAM - Inštitut Andrej Marušič
PEF - Pedagoška fakulteta
UPR - Univerza na Primorskem
ZUP - Založba Univerze na Primorskem
COBISS
Univerza na Primorskem, Univerzitetna knjižnica - vsi oddelki
Prva stran
/
Izpis gradiva
Izpis gradiva
A-
|
A+
|
Natisni
Naslov:
Spremljanje učno-vzgojne uspešnosti otrok s čustveno-vedenjskimi težavami : magistrsko delo
Avtorji:
ID
Horvat, Nives
(Avtor)
ID
Krajnčan, Mitja
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
PEF_Horvat_Nives_i2020.pdf
(1,47 MB)
MD5: F1654F0E017A20A4DA572393113E32C0
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Tipologija:
2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Ključne besede:
otroci s posebnimi potrebami
,
čustveno-vedenjske motnje
,
varovalni dejavniki
,
dejavniki tveganja
,
učne težave
,
inkluzija
Kraj izida:
Koper
Kraj izvedbe:
Koper
Založnik:
[N. Horvat]
Leto izida:
2020
Leto izvedbe:
2020
Št. strani:
[6] f., 86 str.
PID:
20.500.12556/RUP-15172
UDK:
376:316.6(043.2)
COBISS.SI-ID:
47022339
Datum objave v RUP:
25.01.2021
Število ogledov:
5596
Število prenosov:
120
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Skupna ocena:
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Ključne besede:
children with special needs
,
emotional-behavioural disorders
,
protective factors
,
risk factors
,
learning difficulties
,
inclusion
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj