Lupa

Izpis gradiva Pomoč

A- | A+ | Natisni
Naslov:Strategija trženja Športnega centra Pohorje (2015-2018) : zaključni projekt
Avtorji:ID Hojnik, Dejan (Avtor)
ID Zabukovec Baruca, Petra (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu
Datoteke:.pdf FTS_Hojnik_Dejan_i2015.pdf (875,50 KB)
MD5: 2FB92FF455BA324F9F8933265AC0833D
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Zaključna naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FTŠ Turistica - Fakulteta za turistične študije - Turistica
Ključne besede:trženje v turizmu, konkurenca, konkurenčna prednost, strategija trženja, tržno komuniciranje
Kraj izida:Portorož
Kraj izvedbe:Portorož
Založnik:[D. Hojnik]
Leto izida:2015
Leto izvedbe:2015
Št. strani:II, 40 f.
PID:20.500.12556/RUP-15520 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:338.48:339.138(497.412Pohorje)
COBISS.SI-ID:1538010564 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUP:26.02.2021
Število ogledov:2087
Število prenosov:45
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici