Lupa

Izpis gradiva Pomoč

A- | A+ | Natisni
Naslov:Kakovost poslovanja in zadovoljstvo kupcev
Avtorji:ID Zupanc, Alenka (Avtor)
ID Markič, Mirko (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu
Datoteke:.pdf Zupanc_Alenka_20070829.pdf (721,76 KB)
MD5: 30BB24D63C07D3976DCAB35510DF4DCB
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FM - Fakulteta za management
Ključne besede:podjetja, kakovost, kakovost poslovanja, management, zadovoljstvo odjemalcev, diplomska dela
Kraj izida:Koper
Založnik:[A. Zupanc]
Leto izida:2005
Št. strani:VI, 45 str. + pril.
PID:20.500.12556/RUP-1555 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:658.51.011.8(043.2)
COBISS.SI-ID:1307607 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUP:15.10.2013
Število ogledov:3817
Število prenosov:182
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
ZUPANC, Alenka, 2005, Kakovost poslovanja in zadovoljstvo kupcev [na spletu]. Diplomsko delo. Koper : A. Zupanc. [Dostopano 2 april 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.upr.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=1555
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Iščem podobna dela...Prosim, počakajte...
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici