Lupa

Izpis gradiva Pomoč

A- | A+ | Natisni
Naslov:Analiza zadovoljstva porabnikov kongresno-konferenčnih storitev : študija primera
Avtorji:ID Tomaž, Meta (Avtor)
ID Bojnec, Štefan (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu
Datoteke:.pdf Tomaz_Meta_20160708.pdf (3,14 MB)
MD5: 9489BE6EEB68B104B00CCD73EC9535D6
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FM - Fakulteta za management
Ključne besede:industrija srečanj, zadovoljstvo, pričakovanja, kakovost, kakovost storitev, SERVQUAL model
Kraj izida:Koper
Kraj izvedbe:Koper
Založnik:[M. Tomaž]
Leto izida:2016
Leto izvedbe:2016
Št. strani:XI, 89 str. + pril.
PID:20.500.12556/RUP-16394 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:338.48-6:005(043.2)
COBISS.SI-ID:1538640580 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUP:06.06.2021
Število ogledov:1321
Število prenosov:42
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:meeting industry, satisfaction, expectations, quality, service quality


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici