Lupa

Izpis gradiva Pomoč

A- | A+ | Natisni
Naslov:Uporaba družbenega medija za marketinško komuniciranje podjetij : diplomska naloga
Avtorji:ID Tavčar, Tajda (Avtor)
ID Faganel, Armand (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu
Datoteke:.pdf Tavcar_Tajda_20170130.pdf (837,18 KB)
MD5: 06F024A1EC82A8FBBA3E4F9717C08971
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FM - Fakulteta za management
Ključne besede:marketinško komuniciranje, družbena omrežja, oglaševanje, Instagram, svetovni splet, uporabniki, potencialni kupci
Kraj izida:Koper
Kraj izvedbe:Koper
Založnik:[T. Tavčar]
Leto izida:2016
Leto izvedbe:2016
Št. strani:VIII, 49 str.
PID:20.500.12556/RUP-16521 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138:004.738.5(043.2)
COBISS.SI-ID:1539089604 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUP:06.06.2021
Število ogledov:1237
Število prenosov:41
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:marketing communication, social networks, advertising, World Wide Web, customers, potential customers, Instagram


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici