Lupa

Izpis gradiva Pomoč

A- | A+ | Natisni
Naslov:Prilagajanje marketinških strategij med finančno krizo : študija primera
Avtorji:ID Topić, Suzana (Avtor)
ID Faganel, Armand (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu
Datoteke:.pdf Topic_Suzana_20170203.pdf (1,11 MB)
MD5: A9FCD3590D222A07A551CC490B4A1321
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FM - Fakulteta za management
Ključne besede:finančno-gospodarska kriza, papirništvo, marketinška strategija, marketinška orodja, marketinške aktivnosti, blagovna znamka, prodaja
Kraj izida:Koper
Kraj izvedbe:Koper
Založnik:[S. Topić]
Leto izida:2016
Leto izvedbe:2016
Št. strani:VIII, 79 str., [8] str., pril.
PID:20.500.12556/RUP-16540 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.54:338.124.4(043.2)
COBISS.SI-ID:1539103684 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUP:06.06.2021
Število ogledov:1895
Število prenosov:30
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:financial-economic crisis, papermaking, marketing, marketing strategy, marketing tools, marketing activities, brand, sales


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici