Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
ENG
Prijava
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Statistika
RUP
FAMNIT - Fakulteta za matematiko, naravoslovje in informacijske tehnologije
FHŠ - Fakulteta za humanistične študije
FM - Fakulteta za management
FTŠ Turistica - Fakulteta za turistične študije - Turistica
FVZ - Fakulteta za vede o zdravju
IAM - Inštitut Andrej Marušič
PEF - Pedagoška fakulteta
UPR - Univerza na Primorskem
ZUP - Založba Univerze na Primorskem
COBISS
Fakulteta za humanistične študije, Koper
Fakulteta za management Koper in Pedagoška fakulteta Koper
Fakulteta za vede o zdravju, Izola
Knjižnica za tehniko, medicino in naravoslovje, Koper
Turistica, Portorož
Znanstveno-raziskovalno središče Koper
Prva stran
/
Izpis gradiva
Izpis gradiva
A-
|
A+
|
Natisni
Naslov:
Instituto politécnico de Beja
Avtorji:
Ritz, Regis
(Avtor)
Čok, Lucija
(Avtor)
Bražiunas, Gintautas
(Avtor)
Davies, Howard
(Avtor)
Datoteke:
http://www.eua.be/Libraries/IEP/Instituto_Politecnico_de_Beja_Final_Report.sflb.ashx
Jezik:
Angleški jezik
Vrsta gradiva:
Delo ni kategorizirano
Tipologija:
2.13 - Elaborat, predštudija, študija
Organizacija:
UPR - Univerza na Primorskem
Ključne besede:
izobraževanje
,
demokracija
,
bolonjski programi
,
Evropa
Leto izida:
2010
Založnik:
EUA - Institutional Evaluation Programme
Št. strani:
17 str.
Izvor:
Brussels
UDK:
378(4)
COBISS_ID:
1962707
Število ogledov:
2788
Število prenosov:
27
Metapodatki:
Področja:
Gradivo ni uvrščeno v področja.
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Skupna ocena:
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Neznan jezik
Ključne besede:
education
,
democracy
,
Bologna programmes
,
Europe
Komentarji
Dodaj komentar
izpis_zaKomentiranje
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj