Lupa

Izpis gradiva Pomoč

A- | A+ | Natisni
Naslov:Vloga digitalnih mnenjskih voditeljev na instagramu na področju turizma : zaključni projekt
Avtorji:ID Prašnikar, Gregor (Avtor)
ID Čivre, Žana (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu
Datoteke:.pdf FTS_Prasnikar_Gregor_i2021.pdf (524,18 KB)
MD5: 32C4EAC1E746DA178387732B49FF2C09
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FTŠ Turistica - Fakulteta za turistične študije - Turistica
Ključne besede:turizem, družbena omrežja, digitalni mnenjski voditelj, vplivnostni marketing
Kraj izida:Portorož
Kraj izvedbe:Portorož
Založnik:[G. Prašnikar]
Leto izida:2021
Leto izvedbe:2021
Št. strani:V, 49 str., [6] f. pril.
PID:20.500.12556/RUP-16838 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:004.738.5:338.48
COBISS.SI-ID:74412291 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUP:31.08.2021
Število ogledov:1008
Število prenosov:65
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici