Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
ENG
Prijava
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Statistika
RUP
FAMNIT - Fakulteta za matematiko, naravoslovje in informacijske tehnologije
FHŠ - Fakulteta za humanistične študije
FM - Fakulteta za management
FTŠ Turistica - Fakulteta za turistične študije - Turistica
FVZ - Fakulteta za vede o zdravju
IAM - Inštitut Andrej Marušič
PEF - Pedagoška fakulteta
UPR - Univerza na Primorskem
ZUP - Založba Univerze na Primorskem
COBISS
Fakulteta za humanistične študije, Koper
Fakulteta za management Koper in Pedagoška fakulteta Koper
Fakulteta za vede o zdravju, Izola
Knjižnica za tehniko, medicino in naravoslovje, Koper
Turistica, Portorož
Znanstveno-raziskovalno središče Koper
Prva stran
/
Izpis gradiva
Izpis gradiva
A-
|
A+
|
Natisni
Naslov:
Spodbujanje inkluzivnosti preko igre v predšolskem obdobju : diplomska naloga
Avtorji:
Jelenkovič, Jana
(Avtor)
Drobnič, Janez
(Mentor)
Več o mentorju...
Česnik, Katarina
(Komentor)
Datoteke:
PEF_Jelenkovic_Jana_i2021.pdf
(1,57 MB)
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Zaključna naloga
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Ključne besede:
socialna igra
,
inkluzija v predšolskem obdobju
,
podporna komunikacija
,
otroci z motnjami v duševnem razvoju
,
socialni razvoj
,
govor-jezikovni razvoj
Leto izida:
2021
Leto izvedbe:
2021
Kraj izvedbe:
Koper
Založnik:
[J. Jelenkovič]
Št. strani:
[8] f., 56 str.
Izvor:
Koper
UDK:
376-053.4(043)
COBISS_ID:
75135235
Število ogledov:
510
Število prenosov:
44
Metapodatki:
Področja:
Gradivo ni uvrščeno v področja.
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Skupna ocena:
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Ključne besede:
social play
,
inclusion in the preschool period
,
supportive communication
,
children with intellectual disability
,
social development
,
speech-language development
Komentarji
Dodaj komentar
izpis_zaKomentiranje
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj