Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
ENG
Prijava
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Statistika
RUP
FAMNIT - Fakulteta za matematiko, naravoslovje in informacijske tehnologije
FHŠ - Fakulteta za humanistične študije
FM - Fakulteta za management
FTŠ Turistica - Fakulteta za turistične študije - Turistica
FVZ - Fakulteta za vede o zdravju
IAM - Inštitut Andrej Marušič
PEF - Pedagoška fakulteta
UPR - Univerza na Primorskem
ZUP - Založba Univerze na Primorskem
COBISS
Univerza na Primorskem, Univerzitetna knjižnica - vsi oddelki
Prva stran
/
Izpis gradiva
Izpis gradiva
A-
|
A+
|
Natisni
Naslov:
Vpeljevanje simbolov za števila v obsegu do 10 v predšolskem obdobju : diplomska naloga
Avtorji:
ID
Susman, Nina
(Avtor)
ID
Kozel, Lea
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
PEF_Susman_Nina_i2021.pdf
(474,80 KB)
MD5: 3FEBE68D5BB1E1FE0AA945E9BC44F87A
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Zaključna naloga
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Ključne besede:
predšolska vzgoja
,
otrok
,
matematika
,
števila in štetje
,
igra
,
raziskava
Kraj izida:
Koper
Kraj izvedbe:
Koper
Založnik:
[N. Susman]
Leto izida:
2021
Leto izvedbe:
2021
Št. strani:
[8] f., 28 str.
PID:
20.500.12556/RUP-16937
UDK:
51:373.2(043.2)
COBISS.SI-ID:
72755203
Datum objave v RUP:
21.09.2021
Število ogledov:
1324
Število prenosov:
81
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Skupna ocena:
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Vpeljevanje simbolov za števila v obsegu do deset v predšolskem obdobju
Ključne besede:
preschool education
,
child
,
mathematics
,
numbers and counting
,
play
,
study
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj