Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
ENG
Prijava
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Statistika
RUP
FAMNIT - Fakulteta za matematiko, naravoslovje in informacijske tehnologije
FHŠ - Fakulteta za humanistične študije
FM - Fakulteta za management
FTŠ Turistica - Fakulteta za turistične študije - Turistica
FVZ - Fakulteta za vede o zdravju
IAM - Inštitut Andrej Marušič
PEF - Pedagoška fakulteta
UPR - Univerza na Primorskem
ZUP - Založba Univerze na Primorskem
COBISS
Univerza na Primorskem, Univerzitetna knjižnica - vsi oddelki
Prva stran
/
Izpis gradiva
Izpis gradiva
A-
|
A+
|
Natisni
Naslov:
Medvrstniško nasilje v povezavi z učenci priseljenci : diplomsko delo
Avtorji:
ID
Bešić, Lejla
(Avtor)
ID
Hozjan, Dejan
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
PEF_Besic_Lejla_i2021.pdf
(707,28 KB)
MD5: A63AD8CA8EF5CDA7C0C0612DDACD96A7
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo/naloga
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Ključne besede:
medvrstniško nasilje
,
učenci priseljenci
,
šolske svetovalne delavke
,
povzročitelji
Kraj izida:
Koper
Kraj izvedbe:
Koper
Založnik:
[L. Bešić]
Leto izida:
2021
Leto izvedbe:
2021
Št. strani:
[5] f., 116 str.
PID:
20.500.12556/RUP-17080
UDK:
316.454.56:314.117-054.52(043.2)
COBISS.SI-ID:
82175491
Datum objave v RUP:
02.11.2021
Število ogledov:
3131
Število prenosov:
106
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Skupna ocena:
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Ključne besede:
peer violence
,
immigrant students
,
school counselors
,
victim
,
bully
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj