Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
ENG
Prijava
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Statistika
RUP
FAMNIT - Fakulteta za matematiko, naravoslovje in informacijske tehnologije
FHŠ - Fakulteta za humanistične študije
FM - Fakulteta za management
FTŠ Turistica - Fakulteta za turistične študije - Turistica
FVZ - Fakulteta za vede o zdravju
IAM - Inštitut Andrej Marušič
PEF - Pedagoška fakulteta
UPR - Univerza na Primorskem
ZUP - Založba Univerze na Primorskem
COBISS
Univerza na Primorskem, Univerzitetna knjižnica - vsi oddelki
Prva stran
/
Izpis gradiva
Izpis gradiva
A-
|
A+
|
Natisni
Naslov:
Izkustveno učenje v vrtcu : diplomska naloga
Avtorji:
ID
Šekoranja, Anja
(Avtor)
ID
Čotar Konrad, Sonja
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
PEF_Sekoranja_Anja_i2021.pdf
(985,97 KB)
MD5: 0EE30304D5BE2A1D04F5D6B0A184A92C
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Zaključna naloga
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Ključne besede:
izkustveno učenje
,
naloge vodje
,
Kolbov krog učenja
,
načrtovanje in izvajanje izkustvenega učenja
,
izkušnje
Kraj izida:
Koper
Kraj izvedbe:
Koper
Založnik:
[A. Šekoranja]
Leto izida:
2021
Leto izvedbe:
2021
Št. strani:
[6] f., 45 str.
PID:
20.500.12556/RUP-17089
UDK:
159.953(043)
COBISS.SI-ID:
81350147
Datum objave v RUP:
02.11.2021
Število ogledov:
2750
Število prenosov:
249
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Skupna ocena:
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Ključne besede:
experiential learning
,
leader tasks
,
Kolb's learning cycle
,
planning and implementation of experiential learning
,
experience
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj