Lupa

Izpis gradiva Pomoč

A- | A+ | Natisni
Naslov:Management kakovosti v prehrambenem turizmu : zagotavljanje kakovosti ponudbe in lojalnosti gostov
Avtorji:ID Kukanja, Marko (Avtor)
ID Bratkovič Kregar, Tina (Recenzent)
ID Ovsenik, Marija (Recenzent)
Datoteke:.pdf RAZ_Kukanja_Marko_i2017.pdf (2,61 MB)
MD5: 4773F5668D3A1C84F9D56CFB2950BBAB
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Neznano
Tipologija:2.01 - Znanstvena monografija
Organizacija:ZUP - Založba Univerze na Primorskem
Opis:Raziskava preučuje možnost zagotavljanja kakovosti ponudbe in lojalnosti gostov v prehrambnem gostinstvu na osnovi trženjske usmerjenosti PGO. Predstavlja teoretično in zakonsko opredelitev (ureditev) gostinstva ter nekatera pomembna raziskovalna izhodišča, ki izhajajo iz zakonske ureditve gostinstva v RS. Raziskava podrobno opredeljuje pojem kakovost, gostinski proizvod in koncept zadovoljstva, in to s stališča gosta in menedžerja.
Ključne besede:turizem, ponudba, lojalnost, menedžment kakovosti, prehrambno gostinstvo, kakovost, lojalnost
Kraj izida:Koper
Kraj izvedbe:Koper
Založnik:Založba Univerze na Primorskem
Leto izida:2017
Leto izvedbe:2017
Št. strani:229 str.
PID:20.500.12556/RUP-17230 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:640.4:005.336.3(0.034.2)
ISBN:978-961-7023-61-9
DOI:10.26493/978-961-7023-61-9 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:292947456 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUP:07.11.2021
Število ogledov:1545
Število prenosov:29
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici