Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
ENG
Prijava
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Statistika
RUP
FAMNIT - Fakulteta za matematiko, naravoslovje in informacijske tehnologije
FHŠ - Fakulteta za humanistične študije
FM - Fakulteta za management
FTŠ Turistica - Fakulteta za turistične študije - Turistica
FVZ - Fakulteta za vede o zdravju
IAM - Inštitut Andrej Marušič
PEF - Pedagoška fakulteta
UPR - Univerza na Primorskem
ZUP - Založba Univerze na Primorskem
COBISS
Univerza na Primorskem, Univerzitetna knjižnica - vsi oddelki
Prva stran
/
Izpis gradiva
Izpis gradiva
A-
|
A+
|
Natisni
Naslov:
Korpusni pristop kot metoda raziskovanja in učenja tujega strokovnega jezika
Avtorji:
ID
Čebron, Neva
(Avtor)
Datoteke:
RAZ_Cebron_Neva_i2020.pdf
(403,74 KB)
MD5: E20A1090C940AE980C2F16DB85CD228C
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Neznano
Tipologija:
1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:
ZUP - Založba Univerze na Primorskem
Ključne besede:
tuji strokovni jezik
,
pedagoškodidaktični pristopi
,
korpusno jezikoslovje
Leto izida:
2020
Št. strani:
str. 45-64
Številčenje:
Letn. 8, št. 2
PID:
20.500.12556/RUP-17345
UDK:
81'243
ISSN pri članku:
2350-5443
DOI:
10.26493/2350-5443.8(2)45-64
COBISS.SI-ID:
39337219
Datum objave v RUP:
20.11.2021
Število ogledov:
1280
Število prenosov:
29
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Skupna ocena:
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Gradivo je del revije
Naslov:
Studia universitatis hereditati
Založnik:
Univerza na Primorskem
ISSN:
2350-5443
COBISS.SI-ID:
272306688
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Ključne besede:
LSP
,
teaching approaches
,
corpus linguistics
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj