Lupa

Izpis gradiva Pomoč

A- | A+ | Natisni
Naslov:Vloga tržnega komuniciranja v podjetju : študija primera Lumar
Avtorji:ID Kobold, Sara (Avtor)
Datoteke:.pdf RAZ_Kobold_Sara_i2014.pdf (90,04 KB)
MD5: 92D5355D9CC31881103640703254B519
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Neznano
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:ZUP - Založba Univerze na Primorskem
Opis:Tržno komuniciranje - sestavni del znamenitega spleta štiri P - je pomembna funkcija v podjetju, saj prispeva k rasti prepoznavnosti podjetja in krepi njegove blagovne znamke. Je način za izvajanje strategij trženja pri doseganju smotrov in ciljev podjetja. Tržno komuniciranje dosega svoje cilje v komunikaciji s kupci in potrošniki z uporabo orodij tržnega komuniciranja. Če podjetje želi biti pred konkurenco, mora dobro proučiti ključne elemente tržnega komuniciranja. V članku analiziramo primer tržnega komuniciranja podjetja Lumar. Dobljeni rezultati kažejo, da ključni deležniki podjetje dobro poznajo in da so ključno orodje tržnega komuniciranja, ki največ prispeva k prepoznavnosti podjetja, elektronski medij. Kljub temu smo zaznali, da so blagovne znamke prepoznane bolj regionalno - predvsem na Štajerskem in Koroškem, čeprav je podjetje znano in aktivno v vseh regijah v Sloveniji in tudi v tujini (Italija, Nemčija, Avstrija).
Ključne besede:tržno komuniciranje, pospeševanje prodaje, osebna prodaja, blagovne znamke, analiza tržnega komuniciranja
Leto izida:2014
Št. strani:str. 49-60, 78
Številčenje:Leto 9, št. 1
PID:20.500.12556/RUP-17512 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138:658.626
ISSN pri članku:1854-4231
COBISS.SI-ID:1536603332 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUP:20.12.2021
Število ogledov:2930
Število prenosov:43
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del revije

Naslov:Management
Založnik:Fakulteta za management, Fakulteta za management, University of Primorska Press
ISSN:1854-4231
COBISS.SI-ID:224377600 Povezava se odpre v novem oknu

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Vloga tržnega komuniciranja v podjetju: študija primera Lumar
Opis:Marketing communication is an integral part of the famous 4-\kratica{P}. It plays an important role in the company, as it helps to increase company's visibility and strengthen its brand. Marketing communication is achieving its objectives in communicating with customers and consumers using its marketing communication tools. If a company wants to be ahead of the competition, and have a good look in costumers' ayes, marketing communication is most crucial. In this paper we analyze the case of marketing communication company Lumar. The results obtained argue that the company is well known, where we recognize especially the electronic media as most important tool of marketing communication. However, we noticed that the brand recognized more regionally -- especially in Styria and Carinthia, despite the fact that the company is well known and active in all regions in Slovenia and abroad (Italy, Germany, Austria).
Ključne besede:marketing communications, sales promotion, personal selling, company brand, marketing communications analysis


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici