Lupa

Izpis gradiva Pomoč

A- | A+ | Natisni
Naslov:Usmerjeno digitalno oglaševanje in poseganje v zasebnost : magistrsko delo
Avtorji:ID Turnšek, Patricija (Avtor)
ID Sekloča, Peter (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu
Datoteke:.pdf FHS_Turnsek_Patricija_i2020.pdf (2,12 MB)
MD5: 927A2CDC97D50B8B4F9358792CF8DFF1
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FHŠ - Fakulteta za humanistične študije
Ključne besede:usmerjeno digitalno oglaševanje, vedenjsko oglaševanje, zasebnost, osebni podatki, kapitalizem velikega podatkovja, magistrske naloge
Kraj izida:Koper
Kraj izvedbe:Koper
Založnik:[P. Turnšek]
Leto izida:2020
Leto izvedbe:2020
Št. strani:68 str., [84] str. pril.
PID:20.500.12556/RUP-17775 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:316.77:659.1:004.738.5(043.2)
COBISS.SI-ID:28028931 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUP:09.02.2022
Število ogledov:1952
Število prenosov:50
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:digital advertising, online behavioural advertising, privacy, personal data, big data capitalism


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici