Lupa

Izpis gradiva

A- | A+ | Natisni
Naslov:Kriza slovenskega založništva : vloga vplivnežev pri promociji branja in kupovanja knjig
Avtorji:Coraci, Samanta (Avtor)
Bašić-Hrvatin, Sandra (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu
Datoteke:.pdf FHS_Coraci_Samanta_i2020.pdf (1,83 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FHŠ - Fakulteta za humanistične študije
Ključne besede:komunikacija, trženje, družbena omrežja, vplivneži, blogerji, knjižni trg, knjige, slovensko založništvo, magistrske naloge
Leto izida:2020
Leto izvedbe:2020
Kraj izvedbe:Koper
Založnik:[S. Coraci]
Št. strani:84 str., [28] str. pril.
Izvor:Koper
UDK:316.77:655.4(497.4)(043.2)
COBISS_ID:21134083 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:332
Število prenosov:25
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:Gradivo ni uvrščeno v področja.
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:communication, marketing, social networks, influencers, bloggers, book market, books, Slovenian publishing

Komentarji

Dodaj komentar

izpis_zaKomentiranje

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici