Lupa

Izpis gradiva

A- | A+ | Natisni
Naslov:Tržno komuniciranje turističnih organizacij z generacijo Z - primer Parka vojaške zgodovine : zaključni projekt
Avtorji:Kovač, Sofija (Avtor)
Čivre, Žana (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu
Datoteke:.pdf RAZ_Kovac_Sofija_i2022.pdf (558,50 KB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Zaključna naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FTŠ Turistica - Fakulteta za turistične študije - Turistica
Ključne besede:turizem, trženje, tržno komuniciranje, generacija Z
Leto izida:2022
Leto izvedbe:2022
Kraj izvedbe:Portorož
Založnik:[S. Kovač]
Št. strani:VI, 43 str., pril.
Izvor:Portorož
UDK:338.48:659.113
COBISS_ID:115916291 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:100
Število prenosov:7
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:Gradivo ni uvrščeno v področja.
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Marketing communication of tourism organisations with generation Z - case study on Park of Military History
Ključne besede:tourism, marketing, marketing communication, generation Z

Komentarji

Dodaj komentar

izpis_zaKomentiranje

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici