Lupa

Izpis gradiva Pomoč

A- | A+ | Natisni
Naslov:Strateško marketinški načrt na primeru taborniške koče na Šiji : diplomska naloga
Avtorji:ID Ahačič, Maja (Avtor)
ID Brezovec, Tomi (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu
Datoteke:.pdf UNI_Ahacic_Maja_i2005.pdf (1,39 MB)
MD5: C291623389F59F2D7D831B3BC34FA1D4
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FTŠ Turistica - Fakulteta za turistične študije - Turistica
Ključne besede:trženje, marketing, trgi, marketinško načrtovanje, marketinško komuniciranje, strategija, taborniki, Šija, ankete, analize, diplomske naloge
Kraj izida:Portorož
Kraj izvedbe:Portorož
Založnik:[M. Ahačič]
Leto izida:2005
Leto izvedbe:2005
Št. strani:VII, 76 f.
PID:20.500.12556/RUP-18497 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:005.1:339.138(043.2)
COBISS.SI-ID:707294 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUP:09.08.2022
Število ogledov:1832
Število prenosov:22
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici